Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@05:27:32 GMT

فیلم/ توصیه امروز رهبرانقلاب به مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۱۶۷

‍‍‍‍‍‍

رهبر معظم انقلاب: ملت ایران، بیداری خود را در مقابل دشمن حفظ کنند.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه دشمنان انقلاب رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: امروز حماسه رزمندگان سپاه پاسداران ایران سبب شد که بار دیگر مردم ایران بیشتر همدل و متحد شوند و از این موفقیت احساس شادمانی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌های استان کردستان، اظهار کرد: امروز شاهد جلوه دیگری از عنایت خاصه الهی در حمله به سرزمین‌های اشغالی بودیم و جمهوری اسلامی ایران با موفقیت علیه ظلم و شرارت اسرائیل که ایادی شیطان نیز او را حمایت می‌کنند، حمله کرد.

وی افزود: در طول ۷۵ سال ما شاهد وحشی‌گری و رشد و نمو رژیم غاصب صهیونیستی بوده‌ایم که امروز به بلوغ خود رسیده است اما توسط جریان کوچکی همچون حماس در عملیات طوفان الاقصی در شش ماه پیش و امروز توسط کشورمان در عملیات وعده صادق تمام هیمنه تصنعی آن فرو ریخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: به اذعان خود صهیونیست‌ها ۵۰ درصد از موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف اصابت کرده که این موفقیت بزرگی برای ما است، اگرچه که ایران پایگاه‌های نظامی را مورد هدف قرار داده و حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین را مدنظر نداشت.

رمضانی تاکید کرد: امروز حماسه رزمندگان سپاه پاسداران ایران باعث شد که بار دیگر مردم ایران بیشتر همدل شوند و از این موفقیت احساس شادمانی کنند.

وی با اشاره به نقش خطیر رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای این عملیات موفقیت آمیز، ادامه داد: جامعه رسانه‌ای استان نقش کلیدی در این زمینه برعهده دارند چون اگر ما در حوزه اقناع عمومی و رسانه‌ای موفق نباشیم کار ما ناقص خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: به لحاظ ملی و وطنی اینکه کشورمان توانست هزاران متر آن‌طرف‌تر خود را مورد تهدید و اصابت قرار دهد اتفاق مبارک و افتخار بزرگی بود که باید در رسانه‌ها بازگو شود.

رمضانی گفت: امروز ایران به جایگاهی رسیده که حتی آمریکا را نیز تهدید می‌کند و سایر ملت‌های اسلامی نیز همدل با او علیه اسرائیل برخاسته‌اند که نشانه انتشار انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

وی افزود: رسانه‌ها باید در حوزه تحلیل این عملیات موفقیت‌آمیز تولید محتوا داشته باشند و نگذارند که در فضای مجازی عده‌ای فضای ناامیدی را به مردم القا کنند.

کد خبر 744502

دیگر خبرها

  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • حمایت مردم شاهرود از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • سید حسن خمینی: امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه
  • نمازگزاران جمعه درباره صدیقی چه گفتند؟
  • عاقبت ازدواج اینترنتی زوج طلبه به طلاق رسید