Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: همه ما سرباز ولایت و حافظان نظم و امنیتیم، پرچم، رهبر و فرمانده ما یکی است و تنها تفاوت، تفاوت در نوع ماموریت ها و رده های خدمتی ماست و باید آگاه باشیم که دشمن همواره مترصد اختلافات برای نفوذ و ضربه زدن است.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود شکست های مکرر دشمن در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، یمن و فلسطین را نشانی از تحلیل رفتگی و زوال قدرت و هیمنه دشمن دانست و اظهار کرد: قدرت مقابله دشمن حتی به کمتر از یک روز کاهش یافته است و این نشان از شکست استکبار جهانی است و این شکست به اذعان دوست و دشمن، نتیجه و ثمره ای از برکات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: امروز دشمن با یاس از جنگ سخت به رویکرد جنگ نرم، سیاسی و اقتصادی روی آورده است و تنها سلاح سازنده و کاری در مقابل این جنگ، وجود و جریان تفکر بسیجی در آحاد جامعه و بدنه دولت و نظام است.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن سالروز حماسه 9 دی، از این روز به عنوان یک روز تاریخی و ماندگار برای ملت ایران یاد کرد و افزود: در این روز فتنه ای بسیار عظیم توسط ملت خاموش شد، فتنه ای که هدف آن براندازی انقلاب، نظام ولایی و تغییر حاکمیت و جمهوری اسلامی بود.

   در ادامه روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و تیپ پمکا میانه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل داخلی و خارجی بیان داشته و به تحلیل رخدادهای اخیر ایران و جهان پرداختند.

   نشست مشترک هم اندیشی سیاسی با حضور کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه، کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی اننتظامی و کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ پمکا و با هدف حفظ وحدت بین نیروها و بصیرت افزایی کارکنان در اتاق جلسات سپاه ناحیه میانه برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند