Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرن-ایرنا- شبکه سی بی اس آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در جریان صدها مورد گزارش در مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان در اردوگاه های سراسر امریکا قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، در این گزارش شبکه سی بی اس آمده است: این شبکه گزارش هایی را در اختیار دارد که نشان می دهد بیش از 500 قربانی طی 55 سال گذشته مورد سوءاستفاده جنسی در اردوگاه های سراسر آمریکا قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست کم 21 مورد از این پرونده ها در سال جاری میلادی بوده اند.
وابستگان قربانیان این پرونده ها اعلام کرده اند که شمار واقعی این پرونده های آزار و اذیت جنسی در آمریکا احتمالا بسیار بیشتر هستند از آنجائیکه بسیاری از قربانیان تاکنون این موضوع را گزارش نکرده اند.
شبکه سی بی اس مکالماتی از پسرانی در اختیار دارد که آنها در گفت وگو با یک روانکاو در مورد قربانی شدن در این آزار و اذیت جنسی توضیح می دهند.
شبکه سی بی اس همچنین گزارش داد که این پرونده ها در حالی افشا شده اند که چنین پرونده های مشابه ای پیش تر نیز در دهه های گذشته در امریکا وجود داشت.
در دهه 1960میلادی نیز چنین پرونده هایی افشا شده بود که براساس آنها 578 کودک در اردوگاه های کودکان مورد آزاد و اذیت جنسی قرار گرفته بودند.

اروپام**9234**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سي بي اس آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس