Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی داریم و تیم بسیار خوبی مقابل ما قرار می‌گیرد. آنها کار تیمی بسیار خوبی دارند و در 4-3 بازی گذشته مقابل سپاهان و تیم‌های دیگر آنها را به خوبی آنالیز کردم. ما باید با تمام توانمان در بازی فردا ظاهر شویم تا بتوانیم بعد از بازی نتیجه خوبی را در پرونده تیم‌مان ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اعتماد به نفس خوبی از بازی‌های قبلی به دست آوردیم و در دو دیدار گذشته 8 گل به ثمر رساندیم. امیدوارم این ذهنیت برای بازی فردا نیز در بازیکنان باشد. مطمئنا هواداران بسیار خوب ما فردا به ورزشگاه می‌آیند. ما به آنها نیاز داریم و هواداران یار دوازدهم تیم هستند. وقتی با اتوبوس یا هواپیما سفر می‌کنیم و هواداران را در شهرهای مختلف می‌بینیم احساس فوق‌العاده‌ای به ما دست می‌دهد. امیدوارم بازی فردا به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ادامه دارد... 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پدیده مشهد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است