Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که انتظار می‌رفت شرکتی به نام 8BitDo بزرگترین مشکل پلی‌استیشن کلاسیک یعنی نداشتن دسته‌های بی‌سیم را حل کرده است. این شرکت جدیدترین آداپتور خود را معرفی کرده که به دستگاه PS Classic اضافه می‌شود و به آن قابلیت پشتیبانی از چند دسته بی‌سیم را به طور همزمان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسته‌ها شامل دسته‌های بی‌سیم PS3 و PS4، دسته‌های Switch و Wii U، دسته‌های بلوتوثی Xbox و حتی دسته‌های Nintendo Switch Joy-Con می‌شوند. به طور طبیعی، این آداپتور پشتیبانی از دسته‌های ساخت 8BitDo را هم به پلی‌استیشن کلاسیک اضافه می‌کند.

شرکت 8BitDo پیش از این، دسته‌های بی‌سیم را به دستگاه‌های NES و SNES Classic اضافه کرده بود و همچنین طیف وسیعی از آداپتورها را راه‌اندازی کرده که پشتیبانی از دسته‌های بی‌سیم GameCube برای Switch و اضافه شدن گزینه بلوتوث به دستگاه NES اصلی را شامل می‌شود. همچنین این امکان وجود دارد که یک کاربر دسته بی‌سیم خود را با بسته DIY با قیمت 20 دلار از شرکت 8BitDo را بسازد.

البته، این آداپتور همه مشکلات پلی‌استیشن کلاسیک مانند قابلیت‌های بد یا بازی‌های این کنسول را حل نخواهد کرد اما بازی کردن بازی Final Fantasy VII را یکبار دیگر بسیار آسان خواهد کرد. این آداپتور قرار است از تاریخ 31 دسامبر (10 دی) در بازارهای جهانی عرضه شود و قیمت آن تنها 20 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پلی‌استیشن در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت

انتهای پیام/

پلی‌استیشن کلاسیک از دسته‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)

پولستار (Polestar) به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح سازنده‌ی خودروهای برقی، با انتشار تصویری در ویبو اولین گوشی هوشمند خود را به‌صورت اولیه به‌نمایش گذاشت. توماس اینگلات، مدیرعامل پولستار، طراحی باتجربه است و تأثیر ایده‌هایش بر طراحی خودروهای این برند به‌وضوح دیده می‌شود.

به گزارش زومیت، گوشی پولستار فلسفه‌ی زیبایی‌شناسی این برند را به‌خوبی انتقال می‌دهد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت‌تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد؛ ویژگی‌هایی که تا حدودی یادآور گوشی سونی اکسپریا است.

Polestar

قلب تپنده‌ی گوشی پولستار، تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام است و در کنار آن از ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود.

گوشی پولستار به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌ عریض و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد بود.

Polestar

طبق گزارش‌ها، گوشی هوشمند پولستار از فریم فلزی و بدنه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد و گواهینامه‌ی IP68 نیز دارد که این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی دستگاه می‌توان به باتری ۵٬۰۵۰ میلی‌‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک اشاره کرد.

پولستار گوشی خود را با همکاری تیم خودروساز در سوئد و تیم میزو در چین می‌سازد. این شرکت سخت‌افزار و نرم‌افزار خودروهایش را با سیستم‌عامل Flyme روی گوشی هوشمندش ادغام می‌کند. مشخصات گوشی پولستار نشان می‌دهد محصول یادشده درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی میزو ۲۱ پرو است.

قیمت گوشی پولستار طی رویدادی در ماه جاری اعلام خواهد شد. باید دید آیا تسلا نیز به‌عنوان رقیب پولستار وارد صنعت گوشی‌های هوشمند خواهد شد یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی کابینت های جدید
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • مقایسه شبکه 5 جی با 5.5G
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • کنسل شدن نبرد کلاسیک تیلور - یزدانی در پاریس
  • خودروساز سرشناس به جمع گوشی‌سازان می‌پیوندد (+عکس)