Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:26:33 GMT

شفر: برای برد باید در زمین بجنگیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۲۵۶

شفر: برای برد باید در زمین بجنگیم

وینفرد شفر سرمربی استقلال می گوید پدیده کار تیمی خوبی در زمین انجام می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد، گفت: فردا بازی بسیار سختی داریم و تیم بسیار خوبی برابر ما قرار می گیرد که کار گروهی خوبی انجام می دهد. من بازی های آخر این تیم را دیدم و آنالیز کردم و ما باید یک عملکرد سطح بالا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بازی با سپاهان و چند دیدار دیگر را دیدم و آنها کار تیمی خوبی دارند و ما باید با نهایت توانایی در زمین برای جنگیدن و فوتبال بازی کردن، ظاهر شویم و بعد از بازی بگوییم نتیجه خوبی گرفتیم. در دو بازی قبلی 8 گل زدیم و امیدوارم همان ذهنیت را در این دیدار داشته باشیم.


او افزود: هواداران همیشه یار دوازدهم ما هستند و هر وقت هوادارانمان را در شهرهای مختلف می‌بینیم، فوق‌العاده است که هواداران همیشه حامی ما هستند. امیدوارم هواداران در بازی فردا به ورزشگاه بیایند و پس از آن وارد تعطیلات نیم‌فصل شویم.

 

سرمربی استقلال درباره برنامه این تیم در تعطیلات نیم‌فصل گفت: ما از سه،‌چهار هفته قبل درباره این موضوع با مدیرعامل صحبت کردیم که سه، چهار گزینه داریم. باید به اردوی نیم‌فصل برویم. این موضوع خیلی مهم است و امیدوارم مدیرعامل در دو، سه روز آینده اوکی این موضوع را به ما بدهد. گزینه‌های ما هم داخلی و خارجی است.
شفر درباره این که آیا در مسابقات دوستانه کیش شرکت می کند، گفت: درباره حضور در کیش، شاید این جزیره در رتبه‌بندی لیستی که ما داریم، رتبه 3 باشد. البته جزیره زیبایی است اما مهم‌تر این است که اردوی ما خارج از کشور باشد.

 

ادامه دارد...

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند