Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از تصویب طرح آمایش سرزمین استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: یکی از بخش های اصلی طرح آمایش سرزمین استفاده از ظرفیت های گردشگری استان برای رونق اشتغال در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مجید نظری شب گذشته (۲۰ آذر) در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری که با جمعی از مسئولین استان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، گفت: یکی از اولویت های استان با توجه به ظرفیت های غنی گردشگری استان تهیه طرح جامع گردشگری است که باید در دستور کار این کارگروه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تهیه طرح جامع گردشگری استان چندین سال است تصویب شده اما تاکنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است، افزود: باید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط و انجام مطالعات دقیق این طرح را تدوین کند.

 

وی از تصویب طرح آمایش سرزمین استان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: یکی از بخش های اصلی طرح آمایش سرزمین استفاده از ظرفیت های گردشگری استان برای رونق اشتغال و کاهش آمار بیکاری در استان است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه در بخش گردشگری را یکی از راهکارهای برون رفت استان از مشکل بیکاری برشمرد و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان نباید با طولانی کردن بروکراسی اداری و کاغذبازی ها سرمایه گذاران را پشیمان کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه مهرداد جوادی بر ظرفیت های بالای استان چهارمحال و بختیاری در بحث گردشگری تأکید کرد و گفت: این استان باید به عنوان یکی از قطب های شاخص گردشگری در کشور معرفی شود.

 

سرپرست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بهره گیری از امکانات تبلیغی و فضای مجازی را در معرفی ظرفیت های گردشگری استان ضروری خواند و اظهار کرد: متأسفانه یکی از خلأ های استان در حوزه گردشگری عدم شناخت مراکز گردشگری و معرفی آن به کشور است.

 

وی تهیه طرح جامع گردشگری استان را فرصتی برای شناخت و معرفی توانمندی های گردشگری استان دانست و خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی همه دستگاه ها این طرح به سرعت آماده شده تا برنامه های موثر در رونق گردشگری عملی شوند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي مشهد بیرجند خراسان جنوبی معاون اول رئیس جمهور اردبیل کرمان پرسپولیس بندر شهید رجایی صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری توسعه گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود