Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندسان مایکروسافت با اضافه نمودن قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار پاورپوینت در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوشی برای علاقمندان به مجموعه نرم‌افزارهای آفیس در نظر گرفته‌اند.

مایکروسافت اعلام کرده در اوایل سال 2019 امکانات جدیدی را به تعدادی از نرم‌افزارهای آفیس اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین قابلیت اعلام شده از سوی مایکروسافت امکان اضافه کردن زیرنویس و کپشن در نرم‌افزار پاورپوینت است. هدف اصلی مایکروسافت از ارائه این‌ ویژگی‌های جدید حمایت از کاربران ناشنوا و کم‌شنوا است. در پاورپوینت جدید حتی کاربر می‌تواند هنگام سخنرانی یک فرد زیرنویس آن را به صورت زنده دریافت کنند.

طبق اعلام مایکروسافت کپشن زنده و زیرنویس هم‌زمان در 12 زبان زنده جهان با پاورپوینت جدید ارائه می‌شود و زیرنویس‌های موجود در برنامه از 60 زبان پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است مایکروسافت در سری جدید نرم‌افزار پاورپوینت از هوشی‌مصنوعی بهره‌گیری کرده است. مجهز شدن پاورپوینت به فناوری‌ هوش‌مصنوعی قابلیت‌های ویژه‌ای را به آن بخشیده است.

مایکروسافت تا حدی به نرم‌افزار پاورپوینت جدید مطمئن است که به کاربران قول می‌دهد توانایی سخنرانی و ارائه کنفرانس را در آن‌ها بالا می‌برد. از مزیت‌های دیگر بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی در این نرم‌افزار، تطبیق فوق‌العاده گفتار و نوشتار است. مایکروسافت قصد دارد پاورپوینت جدید را با نام PowerPoint office 365  برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک اواخر ژانویه 2019 عرضه کند.

در ادامه فیلی از این نرم‌افزار جدید مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: باگ‌های ویندوز ۱۰ را در صفحه مخصوص مایکروسافت گزارش کنید

انتهای پیام/

نسخه جدید پاورپوینت اواخر ژانویه 2019 به بازار می‌آید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است