Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس از برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم ، مصیب امیری گفت: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس از 21 تا 24 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این نمایشگاه در چندین محور به ویژه تمرکز بر گردشگری سلامت و با حضور بیمارستان‌ها در این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: با توجه به وجود 1400 بقعه متبرکه در فارس گردشگری مذهبی یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه است و علاوه بر این با توجه به ثبت جهانی محور ساسانی گردشگری تاریخی و فرهنگی با تمرکز بر معرفی این محور جهانی از دیگر محورهای این نمایشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه به اقامتگاه‌های بومگردی به عنوان یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه توجه شده است، عنوان کرد: نشست‌های علمی و تخصصی در زمینه هتلداری دیجیتال و گردشگری سلامت از دیگر محورهای دهمین نمایشگاه پارس است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه  گفت: 6 آژانس گردشگری از کشور ترکیه، اندونزی، امارات، هند، عمان و سنگاپور در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین دو ایرلاین خارجی سلام ایر عمان و هواپیمایی امارات نیز در این نمایشگاه غرفه  دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه در بخش داخلی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان  شرقی، مرکزی، سمنان و منطقه آزاد چابهار در این نمایشگاه حضور دارند، عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی ایجاد کرد تا نشست تخصصی جامعه هتلداران کشور نیز در شیراز برگزار شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه گردشگری نمایشگاه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس

محمدعلی مصلحی‌فر با اشاره به این که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین، ۲۱ قطار وارد شیراز شده و ۲۱ قطار نیز از این شهر خارج شده است، گفت: در مجموع ۷ هزار و ۴۴۴ مسافر از طریق قطار به شیراز وارد شده و ۷ هزار و ۴۶۲ نفر نیز با این وسیله نقلیه شیراز را به مقصد شهر‌های دیگر ترک کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس از پیگیری احداث پیاده‌راه از ایستگاه راه‌آهن به سمت مجتمع تفریحی تجاری خلیج فارس، ساماندهی ترافیکی خیابان‌های ایستگاه راه‌آهن و احداث دیوار سبز طبیعی در این ایستگاه خبر داد.

او با بیان اینکه امسال اقدامات فرهنگی زیادی نیز در قطار‌های نوروزی انجام شده است، گفت: این اقدامات فرهنگی تحت عنوان «قطار فرهنگ» انجام شد و یکی از جالب‌ترین اقدامات در این بخش، طرح امانت کتاب در قطار‌ها بود.

مصلحی‌فر درباره این طرح توضیح داد: در مرکز فرهنگی ایستگاه راه‌آهن شیراز، محلی قرار دارد که به مسافران کتاب امانت داده می‌شود. به این شکل که مسافران می‌توانند با پرداخت پول، کتاب را خریداری کنند و در مقصد، کتاب را به ایستگاه تحویل داده و وجه آن را دریافت کنند. این یک حرکت فرهنگی خوب بود که توسط راه‌آهن انجام شد.

استقبال از مسافران اولین قطار نوروزی با اهدای شاخه گل و با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس، بدرقه اولین قطار خروجی به مشهد مقدس توسط خادمین آستان حضرت شاهچراغ (ع)، برپایی مراسم همخوانی و تواشیح گروه طا‌ها در روز چهارم، برنامه تئاتر حاجی فیروز و عمو نوروز در ایستگاه برای مسافران نوروزی، برپایی سفره هفت سین در ایستگاه راه‌آهن، پذیرایی افطاری ساده برای مسافران قطار، از جمله دیگر اقدامات فرهنگی شرکت راه‌آهن بوده است.

به گفته مصلحی‌فر، احداث غرفه صنایع دستی با مشارکت خوب و مناسب اداره‌کل میراث فرهنگی فارس نیز یکی از اقدامات فرهنگی-خدماتی بوده که در ایام نوروز و در راه‌آهن شیراز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • پویش بنی‌آدم؛ همدلی مردم شیراز در سیل فروردین ماه ۹۸
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • رضایت مسافران نوروزی از سفر به شیراز
  • تو‌رهای بافت‌گردی شیراز رونق گرفت
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • بیش از ۵ هزار مسافر از تورهای بافت‌گردی شیراز استقبال کردند
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تورهای بافت‌گردی شیراز
  • استقبال بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از تور‌های بافت گردی شیراز
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس