Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:31:19 GMT

فلسفه وجودی مسوول گره گشایی از کار مردم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۴۱۳

فلسفه وجودی مسوول گره گشایی از کار مردم است

خرم آباد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فلسفه وجودی یک مسوول در نظام اسلامی خدمت کردن به مردم وگره گشایی از کار آنها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله میر عمادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهر معمولان با محوریت معرفی امام جمعه جدید این شهر اظهار داشت: معارفه امامان جمعه فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم و بهتر است که باید مدیران کل در این معارفه ها جهت بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم در شهر و شهرستان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براین اساس امروز در جلسه معارفه شهر معمولان مشکلات مردم این بخش با بخشدار و برخی مسوولان شهرستان پلدختر مطرح می شود تا از این فرصت در جهت رفع این مشکلات استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که در چنین سفرهایی برخی مشکلات مردم بعضی شهرستان های استان لرستان با حضور مدیران کل بررسی می شود گفت:امروز خدمت کردن به مردمی که در تمام صحنه ها حاضرند و در طول 40 سال پای انقلاب ایستاده و مفاومت کرده اند بالاترین عبادت است و خانواده های معظم شهدا و جانبازان سندی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که این امر بار مسوولیت را سنگین می کند.
در این جلسه از زحمات حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه شهر معمولان قدردانی و حجت الاسلام سید محسن موسوی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه جدید معمولان پیش از این سمت های مدیر پژوهش های مرکز جامعه المصطفی و مدیر پاسخگویی به شبهات موسسه دارالعرفان قم ، معاونت فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ، معاونت استانی دفاتر نهاد دانشگاههای ، سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور ، مدیر دادسرای ویژه روحانیت ، مدیر بنیاد مهدویت ونایب رئیس هیأت مدیره موسسه نور آل یاسین لرستان در کارنامه خود دارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي اداري معارفه پلدختر معمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است