Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب گفت: انجمن علمی مکانیک دانشگاه بناب در سومین دوره مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، به مقام سوم دست یافت.

ناصر قاسمیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: انجمن علمی مکانیک دانشگاه بناب در سومین دوره مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) برگزار شد به مقام سوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  قاسمیان مطرح کرد: این دوره از مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) در دو مرحله تئوری و عملی برگزار شد که شامل ۷ لیگ سالیدورکس، کتیا مقدماتی، مهندسی معکوس و طراحی سطوح در بخش طراحی و انسیس، فلوئنت و کامسول در بخش تحلیل است.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب تصریح کرد: انجمن علمی مکانیک دانشگاه بناب متشکل از پوریا درستکار، امیررضا قلندرزاده و حامد همت پور در لیگ طراحی و نرم افزار solid works شرکت داشته اند ودر مرحله اول که شامل سئوالاتی در زمینه دانش نرم افزاری و دانش مهندسی شامل بیست سئوال است به ترتیب با بدست آوردن رتبه‌های ۴، ۸ و ۹ موفق به عبور از این مرحله شدند.

وی گفت: درمرحله دوم، شرکت کنندگان می‌بایست طرح مفهومی و مناسب با ابعاد واقعی، استفاده از استاندارد‌های مهندسی، متناسب با طرح خود و پیوست کردن آنان در کنار فایل اصلی، اعمال تلرانس‌های طراحی پارامتریک و وابسته به طرح، ارائه نقشه سه نما با ابعاد دقیق، رندر یا عکسی واقعی از طرح خود را ارائه می‌دادند تا بصورت دقیق توسط مهندسین کدافزار داوری می‌شدند.

قاسمیان با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی با رویکرد علمی عملکرد برجسته‌ای داشته ایم، تاکید کرد: کسب عناوین مختلف علمی در حوزه انجمن‌های علمی بیانگر موفقیت این بخش از دانشگاه بناب در حوزه علمی است و انجمن‌های علمی دانشگاه بناب در مسابقات مختلف منطقه‌ای و ملی حائز رتبه‌های اول شده اند.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بناب با اشاره به برخی عناوین کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه بناب افزود: رتبه دوم مسابقات کدنویسی  دانشگاه شریف، رتبه سوم مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی دانشگاه امیر کبیر، مقام دوم مسابقات شناخت فلزات شمالغرب کشور، حضور با چندین غرفه در نمایشگاه ربع رشیدی، و شرکت در جشنواره‌های علمی کشوری و برگزاری رویداد‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور صاحبان صنایع از برجسته‌ترین موارد فعالیت‌های حوزه انجمن‌های علمی دانشگاه بناب است.
وی  با اشاره به مراحل مسابقات طراحی و تحلیل مهندسی گفت: دوره اول مسابقات فقط شامل لیگ کتیا بوده و دوره دوم شامل ۳ لیگ کتیا طراحی سطوح، کتیا مهندسی معکوس و سالیدورکس بود.

قاسمیان در خاتمه گفت: از سه دانشجوی شرکت کننده در این لیگ و مرحله دوم حامد همت پور و امیررضا قلندرزاده مشترکا رتبه سوم و پوریا درستکار رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است، ضمن اعطای جوایز نقدی و غیرنقدی و صدور گواهی‌نامه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ افراد برتر را شناسایی کرده و این افراد می‌توانند با شرکت‌های مرتبط نیز همکاری داشته باشند که این مسابقه موجب ارتباط هرچه بیشتر هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین

علی صدر با اعلام این خبر، گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به مراکز برگزارکننده المپیاد دانشجویی کشور گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.

صدر در پایان خاطر نشان کرد: منتخبین المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ماه سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود