Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از خودرو این متهم ۸۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. مواد مخدر

سردار حمید هداوند در تشریح این خبر، گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در خصوص فعالیت های یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی، مشخص شد که این متهم با همدستی چند نفر دیگر که در یکی از استان های جنوبی کشور هستند، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را به تهران منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، عنوان داشت: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و در نهایت پس از ۴۸ ساعت مراقبت های ویژه، این خودرو در بزرگراه آزادگان – تندگویان شناسایی و متوقف شد.

خودرویی با 800 کیلوگرم قاچاق

سردار هداوند با بیان اینکه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، منتقل شد، تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از بخش های مختلف کامیون ۶۹۵ کیلوگرم تریاک و ۱۵۶ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تحقیقات و بررسی های پلیس برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد./ایلنا

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نقش شرکت «متا» در فروش مواد مخدر را بررسی می‌کند

دادستان‌های آمریکایی ایالت «ویرجینیا» در حال بررسی این موضوع هستند که آیا رسانه‌های اجتماعی متعلق به شرکت «متا» فروش مواد مخدر را تسهیل کرده و از آن سود برده‌اند یا خیر. 

نشریه وال استریت ژورنال با استناد به منابع آگاه گزارش داد که دادستان‌ها سال گذشته احضاریه‌هایی را ارسال کرده و به عنوان بخشی از تحقیقات هیئت منصفه سوالاتی را مطرح کردند.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که دادستان‌ها از متا خواسته‌اند محتوای مربوط به فروش مواد مخدر را که در بستر آن منتشر شده در اختیار آنان بگذارد.

سخنگوی متا در واکنش به این گزارش گفت: «فروش مواد مخدر برخلاف سیاست‌های ما است. متا فعالانه با مقامات مجری قانون برای مبارزه با فروش و توزیع مواد مخدر همکاری می‌کند». 

این اولین بار نیست که شرکت مادر فیس بوک به دادگاه کشیده می‌شود. سال گذشته، شکایتی مطرح شد که مدیران متا مدت‌هاست از قاچاق گسترده انسان و بهره‌کشی از کودکان در فیس‌بوک و اینستاگرام اطلاع دارند، اما نتوانسته‌اند به این رفتار رسیدگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • آمریکا نقش شرکت «متا» در فروش مواد مخدر را بررسی می‌کند
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد