Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی زهرا اربابی معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور، در آئين تکريم و معارفه رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي با اشاره به لزوم توجه به نيروهاي جوان و مستعد در پيشبرد برنامه هاي توسعه اي گفت: استفاده از کارشناسان نخبه در سازمان مديريت و برنامه ريزي از الزامات کاري اين سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکريم و معارفه پورعیسی مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالی بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی