Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس بین المللی سلامت مادر، کودک و تغذیه در دهلی نو هندوستان با وزیر بهداشت هند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار بر ارتقای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور ایران و هندوستان به عنوان دو کشور تاثیر گذار در قاره آسیا تاکید شد.

در این دیدار، دکتر هاشمی بر گسترش روابط دو کشور ایران و هند در حوزه فناوری های نوین پزشکی تاکید کرد و گفت: تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران و معامله نفت ایران با هند با واحد پولی این کشور، فرصت خوبی برای همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه دارو، واکسن، تکنولوژی های نوین و بالفعل کردن پتانسیل ها در حوزه علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیدار وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت هندوستان، از توافقات معاون وزیر طب سنتی هند در سفر به ایران استقبال شد.  

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت دو کشور ایران و هندوستان تاکید کردند که تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران نباید خللی در ارتباطات استراتژیک میان دو کشور در حوزه سلامت ایجاد کند و پیشنهاد شد که در حوزه فناوری نوین، دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی کمیته مشترکی با اعضای ثابت از سوی دو کشور معرفی شود و توافقات با جدیت پیگیری شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و هند سلامت وزارت بهداشت وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب مراکز درمانی یزد در طرح سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی در بازدید از بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید دکتر رهنمون یزد، وضعیت خدمات رسانی در مراکز دانشگاهی استان یزد را در سطح مطلوب ارزیابی و از تلاش‌های مسئولان و کادر سلامت یزد قدردانی کرد.

سید محمد پورحسینی افزود: خدمت رسانی در وزارت بهداشت بویژه در ایام تعطیل با قوت بیشتری ادامه دارد و طبق دستورالعمل ابلاغی جامع در این وزارت خانه، تمامی اورژانس‌های پیش بیمارستانی، حوزه درمان، غذا و دارو در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس افزود: حدود ۲۶ هزار نیروی آماده به کار در مراکز اورژانس و پایگاه‌های سلامت نوروزی مشغول ارائه خدمات در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها هستند.

 

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی خاطر نشان کرد: بیش از هزار بیمارستان با ۱۴۶ هزار تخت فعال در حوزه درمان در کشور فعال است.

وی افزود: از ۲۸ اسفند تاکنون تعداد دو میلیون و۹۰۰ هزار مراجعه به اورژانس‌های کشور داشتیم که دو میلیون و ۳۸۵ هزار نفر به صورت سرپایی و ۵۰۰ هزار نفر هم بستری شدند.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۳۰۰۰ پایگاه اورژانس در کشور
  • وضعیت مطلوب مراکز درمانی یزد در طرح سلامت نوروزی
  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • امیرعبداللهیان: در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان
  • تاکید امیرعبداللهیان بر اولویت ایران برای توسعه روابط با ترکمنستان
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد