Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@19:32:00 GMT

برخورد قانونی با متخلفان سلامت مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۶۴۹

برخورد قانونی با متخلفان سلامت مردم

به گزارش ایكنا از فارس، جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی فارس امروز، 21 آذرماه در جلسه با صاحبان صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی فارس که در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزاری شد، بر لزوم حفظ سلامت مردم تأكید كرد و گفت: در صورت زیر پا گذاشتن خط قرمزهای سلامت در تولید محصولات غذایی، با متخلفان برخورد قانونی جدی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه فارس، هفت درصد از خاک کشور و پنج و شش دهم از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، سهم این استان را در تولید مواد غذایی کشور، ۱۱ و نیم درصد اعلام کرد.
رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به توانمندی‌های موجود در این استان، ارتقای شرایط موجود را نیازمند حمایت مسئولان دانست و بر آن تأكید كرد.
وی در ادامه به اهمیت چرخه تولید مواد غذایی در اقتصاد کشور پرداخت و افزود: در شرایط تحریم، برای رونق اقتصاد و تولید کشور بر اساس معیارهای سلامت، لازم است محصولات با بهترین کیفیت تولید شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جمال رازقي سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزمهاباد؛ کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان یکهزار و ۶۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را کشف و امحاء کردند.

مسگری افزود: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

مسگری، از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد