Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - استاندار کرمانشاه با نگران کننده خواندن وضعيت قاچاق سوخت و احشام در استان، گفت: راهکارهايي براي حل اين مشکل و کاهش قاچاق انديشيده شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: يکي از مهمترين راهکارهاي انديشيده شده براي کاهش و رفع معضل قاچاق در استان ، فعال کردن کارگروه مرزي به منظور رصد دقيق فعاليت در مرزهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پيشنهادهايي نيز براي فعاليت هر چه بهتر اين کارگروه ارائه شده تا با حرکت در مسيري مشخص جلوي قاچاق بي رويه بخصوص در حوزه سوخت و احشام گرفته شود.
بازوند ادامه داد: زماني که شاهد قاچاق در مرزها هستيم معنايش اين است که در آن سوي مرز منافع بيشتري براي برخي افراد وجود دارد که بايد هنر به خرج داده و موضوع را مديريت کنيم.
استاندار کرمانشاه همچنين از جذب سهميه تشکيل تعاوني هاي مرزنشين خبر داد و گفت: با تشکيل اين تعاوني، سهميه سوخت در قالب آن ها انجام و افراد عضو مي توانند در خصوص صادرات نيز اقدام کنند.
وي در ادامه با اشاره به تلاش هاي پليس براي برقراري امنيت پايدار در جامعه، يادآوري کرد: امنيت پايه و زيربناي توسعه است و اگر مي خواهيم از لحاظ اقتصادي خودکفا باشيم بايد به بحث امنيت توجه کنيم.
بازوند ادامه داد: يکي از شاخص هايي که روند کسب و کار را بهبود بخشيده و مي تواند در رشد اقتصادي تاثيرگذار باشد موضوع امنيت است.
استاندار کرمانشاه با اشاره به نياز 35 هزار ميليارد توماني براي حل مشکل بيکاري، افزود: رفع اين مشکل با منابع و اعتبارات دولتي امکان پذير نيست، بنابراين چاره اي جز گرايش به بخش خصوصي و حضور سرمايه گذاران نداريم.
وي تصريح کرد: سرمايه گذار نيز به اولين چيزي که توجه مي کند امنيت آن کشور، استان و منطقه است و اگر ببيند شرايط امنيتي مساعد است رغبت پيدا کرده و در اين کار ورود پيدا مي کند.
بازوند در پايان از تلاش ها و زحمات پليس در راستاي ايجاد امنيت پايدار قدرداني و ابراز اميدواري کرد اين امنيت زمينه ساز حضور هرچه بيشتر سرمايه گذاران و بخش خصوصي در استان باشد.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین