Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی وحدت حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینیامروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری بمناسبت روز ارتش با بیان این که امروز بار دیگر ابهت آمریکا شکسته شده است، گفت: ارتش و سپاه با وحدت قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند. شکستن این ابهت با شجاعت نیروی‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران با وحدت و وفاداری ملت است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه با تجهیزات پیشرفته و کامل در حوزه امنیت خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند، ادامه داد: عملیات موشکی و پهپادی انتقام جویانه علیه رژیم صهیونسیتی، مدیون وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساری، وحدت را نقش محوری در دفاع از مرزهای کشور توصیف کرد و گفت: امروز میدان و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با وحدت همه مردم و مسوولان به درستی عمل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق بزدلانه بوده و انتقام سخت به عنوان حق مسلم ملت ایران نیز گرفته شده است.

ا

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به این که امروز نهال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان اسلام فراگیر شده است، گفت: ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تا کنون با جان نثاری در زمین، هوا و دریا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را حفظ و گسترش داده است.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌های نظامی و انتظامی و به ویژه در ساخت تجهیزات مدرن و پیشرفته پیشگام است، گفت: این نیروی مسلح در محافظت از مرزهای دریایی، ساحلی و اقیانوسی برای واردات و صادرات ایران نقش محوری دارد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام شده است، امروز شناورهای دریایی ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه آب‌های آزاد دنیا رخ نمایی می‌کند.

امیر دریادار دوم شفقت گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام قد با در دست گرفتن جانشان آماده دفاع، مقاومت و مقابله با هرگونه تهاجم و حمله است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896251

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند