Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@00:31:00 GMT

پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۸۰۱

پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب

گروه سیاسی جهان نيوز، محسن مهدیان: شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

اما درباره دختر خیابان انقلاب چند اشتباه رایج وجود دارد که به بهانه این خبر و موج تنفری که در شبکه های اجتماعی علیه او ایجاد شده است، چند نکته قابل طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشتباه اول

تقابل شجری زاده با مردم ایران برای دیروز نیست. خیانت دختر خیابان انقلاب از نقطه ایست که مقابل اراده مردم ایران می ایستند. از روزی که مقابل حق اکثریت قرار می گیرد. مقابل قانون. اراده ملت ایران، اسلام و تجلی خواست شان در قانون است.

اشتباه دوم

دختر خیابان انقلاب دنبال اصلاح قانون نیست. اصلاح هر قانونی خوب یا بد، باید در همین کشور و به دست خود مردم صورت گیرد. راه اصلاح قانون ایستادن مقابل قانون نیست. اصلاح قانون در خود قانون و از درون قانون است. منتقد تایم چراغ قرمز فلان چهارراه، هیچ وقت از چراغ قرمز عبور نمی کند.

اشتباه سوم

 کسانی که به غلط، قلق گیری چهارشنبه سفید و مقصد دخترخیابان انقلاب را حجاب اختیاری می دانستند، امروز با تصمیم شاپرک شجری زاده دچار شوک شدند.  چهارشنبه سفید مقابل همه روزهای مردم قدعلم کرده است. هدف دختر خیابان انقلاب، تقابل با کلیت ملت است نه حجاب شان. کافیست در کنار خبر شجری زاده، به عکس های یادگاری مبدع چهارشنبه سفید با اهالی کاخ سفید و ربع پهلوی توجه شود.

اشتباه چهارم

اشتباه نشود؛ حتا دختر بدحجاب و شل حجاب و بی حجاب ایران نیز دختر خیابان انقلاب نیست. خیلی ها دروغ و غیبت را بد می دانند اما ممکن است دچار خطا شوند. چنین آدم های  بی شماری، متفاوت اند از کسی که از اساس می گوید دروغ و غیبت حلاست مثل شیر مادر.

اشتباه پنجم

چهارشنبه سفید تنها جنسی کردن اعتراضات سیاسی است و نه بیشتر. جنسی کردن و نه جنسیتی کردن. شعار حجاب اختیاری، پوششی است برای ما بی شماریم. این ها همان ها هستند که می گفتند در خیابان هرکس بوق بزند باماست. همان ها که می گفتند هرکس در شب چراغ روشن کرد معترض است. همان ها که پیاده روی مردم در پیاده رو ها را نشانه همراهی با براندازی می دانستند. در اعتراض آنروز شان مضحکه شدند و امروز بازی جدیدی راه انداختند تا بگویند وضعیت حجاب ملت ایران، نشانه اعتراض شان به حکومت است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک، عصر ایران در مطلبی نوشت: آن طور که آقای رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی گفته بود، قرار بود به جای :"گشت ارشاد" برای حجاب، "گشت ارشاد مدیران" راه بیندازند.

  قرار بود به جای این که زنان و دختران را به زور سوار بر ون کنند و زمینه ساز حوادث تلخی مانند قصه پر غصه مهسا امینی شوند، با مسوولان خطاکار برخورد کنند.

  قرار بود به جای تنزل فریضه امر به معروف و نهی از منکر به روسری، صاحبان منصب را که عهده‌دار سرنوشت مردم‌اند، به نیکی امر کنند و از بدی ها بازدارند... .

  اما به جای همه این ها ، دیدیم که رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر که مرتکب منکر انتقال باغ ۱۰۰۰ میلیاردی بیت‌المال به خود و پسرانش شده بود، با گفتن "غفلت کردم" مشمول این فریضه و گشت ارشاد مدیران نشد و در عوض، بار دیگر زنان و دختران را با جیغ و داد و کشان کشان به داخل ون‌ها بردند تا تجربه شکست خورده گشت ارشاد را برای چشیدن شکستی دیگر تکرار کنند.

  تقصیر آقای رئیسی نیست! ایشان لابد از خوبان‌اند و هزار وعده خوبان یکی وفا نکند! این هم رویش... ولی نه انصاف است، نه تدبیر و نه خدمت به نظام و انقلاب و اسلام و حجاب، این گونه رفتارها.

  زیاده عرضی نیست!

دیگر خبرها

  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده/سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت/ پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس