Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حیدرعلی گل محمدی مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: فردا باحضور محمود حجتی سامانه آبیاری نوین چهار روستای رباط سرخ، فقستان، ملازجان و رباط محمود در 296 هکتار مزارع ، سامانه آبیاری نوین رباط حسینیه وآبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی گلپایگان برای آبیاری 599 هکتار زمین های کشاورزی این شرکت به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای اجرای این طرح ها بیش از83 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شده است.
شرکت در نشست کارگروه کشاورزی منابع طبیعی و آب و خاک شهرستان گلپایگان از دیگر برنامه های سفروزیر جهادکشاورزی به شهرستان گلپایگان است.
وزیر جهاد کشاورزی پس از گلپایگان به شهرستان خوانسار سفر می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان سفر وزیر جهاد کشاورزی گلپایگان فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، احمدرضا صادقی گفت: این افزایش خروجی سد به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه است و مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از برگزاری جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

رودخانه زاینده‌رود از بیستم آبان سال قبل به‌منظور انجام کشت پاییزه کشاورزان استان و آبیاری دوره اول مزارع بازگشایی شده بود و دوباره خروجی سد، سوم فروردین ماه امسال برای نوبت دوم آبیاری مزارع افزایش یافت.

سد زاینده‌رود بعنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب آشامیدنی، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد.

این سد قوسی شکل در۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری