Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر جمالی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بابیان اینکه بیمارستان‌های کشور برای سهولت رفت و آمد معلولان تجهیز شوند،گفت: پل‌های هوایی اختصاصی برای معلولان ایجاد شود تا معلولان بتوانند، همگام به شهروندان به امور جاری شان رسیدگی کنند.

اخبار اجتماعی ایران/ منوچهر جمالی سوسفی درباره وضعیت خدمات رسانی به بیماران درحوزه بهداشت ودرمان، گفت: یکی از اصولی که باید به خدمات رسانی به بیماران مدنظر قرار بگیرد، نگاه جامع است بدین معناکه باید بیمارستان‌ها با تدابیر لازم، افزایش تجهیزات وامکانات رفاهی برای حضور معلولان در بیمارستان ها  را در نظر بگیرند تا معلولان بدون هیچ معضلی بتوانند با حضور در بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   راهروهای ادارات و معابر خیابان‌ها برطبق قانون برای استفاده معلولان تجهیز شوند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حمایت از معلولان در کشورما قوانینی را مصوب کردیم که بر طبق آن می بایست، معابر در خیابان‌ها، راهروهای ادارات برای حضور معلولان به نحو مطلوب مهیا  و تجهیزشوند تا این افراد بتوانندبه سادگی امور فردی و اجتماعی وغیر را مانند دیگر اقشار جامعه را پیگیری کنند.

خدمات رسانی  به معلولان در اولویت قرار بگیرد

جمالی سوسفی افزود: معلولان ازعدم خدمات رسانی برای دسترسی آسان برای عبور  از معابر در خیابان ها و کوچه ها گله مندهستند واین گلایه معلولان کاملا به حق است و باید دولت خدمات رسانی به معلولان رادر اولویت برنامه  های جاری اش قراردهد.

پل‌های هوایی اختصاصی برای استفاده معلولان برای عبور از معابر ایجاد شود

وی ادامه داد: باید فکر اساسی در گام نخست برای احداث پل‌های هوایی مخصوص و ویژه برای عبور  معلولان از  کوچه و بازارها کرد.

امکانات بیمارستان‌های کشور برای رفت آمد آسان معلولان تجهیزشود

وی با بیان اینکه امکانات  بیمارستان های  کشور برای رفت آمد آسان معلولان تجهیز شود افزود: معلولان با توجه به شرایطی که دارند نیازمند توجه خاص درمانی هستند تا بتوانندبه سادگی برای درمان به بیمارستانها برای درمان مراجعه کنند.

عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس یادآورشد: نباید از صبوری معلولان با عدم خدمات رسانی مناسب در کشور سوء استفاده کرد  و این در  حالی است که دولت باید در تمام عرصه‌ها  از حقوق معلولان در کشور دفاع کند./ خانه ملت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر