Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه گفت:‌ با توجه به کمبود نقدینگی و منابع اعتباری نیاز است اقدامات اساسی در جذب منابع جدید و استفاده از روش‌های نوین تامین مالی پروژه‌ها صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه برگزار و با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی سید محمود علمایی جایگزین غلامرضا عزیزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیر اله خادمی با اشاره به برخی موانع در استفاده از اسناد خزانه اسلامی به‌ویژه در پرداخت مطالبات پیمانکاران افزود: با در نظر گرفتن مشکلات مطرح‌شده، در حال حاضر یکی از راهکارهای سازنده برای تامین منابع موردنیاز پروژه‌های زیرساختی، استفاده از سایر منابع اعتباری نظیر فاینانس‌های داخلی و خارجی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اصلاح و تدوین قوانین جدید در این حوزه را موثر دانست و ادامه داد: ‌با توجه به کمبود نقدینگی و منابع اعتباری نیاز است اقدامات اساسی با جذب منابع جدید و استفاده از روش‌های نوین تامین مالی پروژه‌ها صورت گیرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های غلامرضا عزیزی، محمود علمایی به عنوان مدیرکل مشارکت و جذب سرمایه شرکت معرفی شد.

خیراله خادمی در ابلاغ خود خطاب به سید محمود علمایی آورده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان مدیرکل دفتر مشارکت و جذب سرمایه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از امکانات، استعداد‌ها و ظرفیت‌های موجود و هماهنگی با مجموعه کارشناسان و مدیران شرکت متبوع زمینه را برای دستیابی به اهداف زیر محقق نمایید:

* برنامه‌ریزی به منظور جذب حداکثری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در چارچوب قوانین موجود

* هماهنگی و کمک برای شناسایی محدودیت‌ها و موانع جذب سرمایه در پروژه‌های زیرساختی و ارایه راهکارهای لازم به نهادهای ذی‌ربط برای اصلاح یا تسهیل قوانین و آیین‌نامه‌ها

*اصلاح و بهبود روش‌های سرمایه‌گذاری برای افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری داخلی در پروژه‌های زیربنایی

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال درراه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف شرکت، موفق و موید باشید.»

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد