Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوندی، با اشاره به اهمیت تسریع در بازسازی بافت های فرسوده شهری، افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت در این زمینه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،محمد بیرانوندی، امروز(21 آذر) در جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان لرستان که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، گفت: توجه دولت در باز آفرینی شهری فرصتی برای بهسازی بافت های فرسوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، افزود: در برنامه ریزی برای بافت های فرسوده باید برنامه های کوتاه مدت تعریف شود تا مردم هرچه زودتر شاهد نتیجه برنامه ها باشند.

 

بیرانوندی، اظهارداشت: اجرایی نشدن به موقع طرح ها و برنامه ها موجب آسیب به باورهای مردم و سلب اعتماد مردم می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل طرح ها موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می شود.

 

بیرانوندی،  با بیان اینکه گام های خوبی در حوزه بازآفرینی شهری برداشته شده است، گفت: انتظارمی رود مسئولان استان با هم فکری در این راستا اقدامات ارزشمندی را در پیش رو بگیرند.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرح احیای بافت های فرسوده در حوزه مسکن، از طرح های است که مورد توجه و تاکید ویژه دولت تدبیر و امید قرار دارد و در استان ها مسئولان استانی باید به صورت جدی جهت بهره برداری از این طرح تلاش کنند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي معاون اول رئیس جمهور بیرجند مشهد تودیع و معارفه خراسان جنوبی هرمزگان دفاع مقدس آیت الله رئیسی بندرعباس برنامه ریزی کوتاه مدت بافت فرسوده دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بر ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی در حاشیه جلسه بازآفرینی شهری لرستان به خبرنگاران عنوان کرد: اجرای شبکه ها و تأسیسات زیرساختی یکی از بزرگترین موانع در زمینه اجرای پروژه های مسکن ملی استان است.

شاکرمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اجرای این شبکه ها شروع شود.

وی بر استفاده ستاد بازآفرینی شهری از حداکثر ظرفیت ها و مشوق های بافت های فرسوده جهت بازسازی و توانمدسازی این بافت ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها باید نسبت به ارائه محل های واجد شرایط الحاق به نقشه های بافت های فرسوده شهری طی ۱۵ روز به دبیرخانه ستاد بازآفرینی اقدام کنند.

وی همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان