Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: یکی از اصلی ترین دلایل پایین بودن سهم مالیات در درآمدهای استان همین موضوع واریز نشدن سهم شرکت های بزرگ به اداره امور مالیاتی استان است در غیر این صورت می توان از این محل به اقتصاد ایلام کمک کرد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم شرکت های بزرگی که در حوزه انرژی استان فعالیت می کنند اولویت خود را در زمینه پرداخت مالیات به استان تخصیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه به رایزنی های گسترده مدیران استان برای افزایش بودجه اربعین پرداخت و اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده اعتبار اربعین ایلام ۲۶ میلیارد تومان از سوی دولت تعیین شده درحالیکه این مقدار امسال ۲۰ میلیارد تومان بود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به حضور تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری در استان طی سال های گذشته گفت: با وجد تبلیغات گسترده تعدادی از این شرکت ها با وجود آنکه زمین نیز در اختیار انها قرار گرفته ولی به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی ابراز داشت: کوثر یکی از این شرکت های سرمایه گذاری است که ۶ سال پیش وارد ایلام شده و قرار بود ۵ پروژه در استان اجرا کند.

استاندار ایلام گفت: این شرکت تاکنون حتی یک ریال نیز وارد استان نکرده درحالیکه بر اساس برنامه ریزی ۲۱ میلیارد تومان نیز از سال گذشته تاکنون در اختیار بانک مربوطه به منظور اجرای پروژه ها قرار گرفته است.

سلیمانی دشتکی از مسئولان مرتبط خواست در صورتیکه این شرکت تا هفته آینده نسبت به تعهدات و برنامه زمان بندی خود اقدام نکند آنرا خلع ید و به مراجع قضایی معرفی و پروژه را در اختیار سرمایه گذار جدید قرار دهند.

کد خبر 4483427

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران