Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به لیست پرستاره تیم ملی نشان می‌دهد که کی‌روش کار سختی برای انتخاب بازیکنان دارد؛ هر چند که خیلی از این بازیکنان، حضورشان در لیست نهایی محتمل است، مگر این که مصدومیت یا اتفاقی غیر منتظره مانع از حضور آنها در جام ملت‌ها شود.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت: «در حالی که تیم ملی فوتبال ایران، دوشنبه ۱۷ دی‌ماه اولین بازی خود در گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را مقابل یمن برگزار می‌کند، سرمربی تیم ملی اسامی ۳۵بازیکن اولیه را برای اردوی نهایی تیم ملی اعلام کرد که این لیست، لیست آماده‌باش بوده و اسامی بازیکنان نهایی برای مسابقات جام ملت‌ها شنبه ۲۴ آذر اعلام خواهد شد و بازیکنان دوشنبه ۲۶ آذرماه تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنند تا اردوی خود را در این کشور برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش باید ۲۳ بازیکن را با خود به امارات ببرد و ۱۲ بازیکن خط خواهند خورد. این در شرایطی است که نگاهی به لیست پرستاره تیم ملی نشان می‌دهد که کی‌روش کار سختی برای انتخاب بازیکنان دارد؛ هر چند که خیلی از این بازیکنان، حضورشان در لیست نهایی محتمل است، مگر این که مصدومیت یا اتفاقی غیر منتظره مانع از حضور آنها در جام ملت‌ها شود.

حسینی یا مظاهری؟

سرمربی پرتغالی تیم ملی علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، امیرعابدزاده (ماریتیمو)، محمدرشید مظاهری (ذوب آهن) را به عنوان دروازه‌بان با خود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برد اما سیدحسین حسینی (استقلال) بعد از جام جهانی دوباره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و پیام نیازمند (سپاهان) نفر جدید دعوت شده در این پست است. در این بین، بیرانوند که گلر اصلی تیم ملی است و عابدزاده هم نمایش خوبی در لیگ پرتغال داشته و حضور این دو تقریباً قطعی است ولی شانس نیازمند کمتر از بقیه به نظر می‌رسد و باید دید از بین مظاهری و حسینی، کی‌روش کدام یک را انتخاب می‌کند.

وریا یا محرمی؟

در دفاع راست، رامین رضاییان (الشحانیه)، وریا غفوری (استقلال) و صادق محرمی (دیناموزاگرب) حضور دارند. رضاییان تازه تیم پیدا کرده اما مورد علاقه کی‌روش است و بدون تیم و بدون دعوت هم در اردوی تیم ملی بوده است اما حضور وریا در خط‌ هافبک استقلال، نگرانی‌هایی را برای خود او به وجود آورده تا شاید مانند جام جهانی خط بخورد. محرمی هم بعد از روسیه، به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شده ولی اوضاع خوبی در کرواسی ندارد و این شاید به ضرر او تمام شود.

پژمان می‌رسد؟

در دفاع وسط مرتضی پورعلی‌گنجی (یوپن)، پژمان منتظری و روزبه چشمی (استقلال)، محمدرضا خانزاده (الاهلی)، سیدمجید حسینی (ترابزون اسپور) و محمدحسین کنعانی‌زادگان (ماشین‌سازی) هستند. پورعلی‌گنجی بعد از حضور در تیم جدیدش در بلژیک مصدوم شد اما اخیراً توانست در بازی برابر خنت بازی کند. زوج او یعنی پژمان منتظری نیز مدت‌هاست مصدوم است و تقریباً ۲ ماه است بازی نکرده و ممکن است باز هم مانند دوره قبل جام ملت‌ها را از دست بدهد. حسینی با این که در ترکیه نیمکت‌نشین است اما مورد اعتماد کی‌روش است. چشمی، خانزاده و کنعانی‌زادگان هم بسیار مورد علاقه کی‌روش و در لیست‌های او هستند ولی کنعانی‌زادگان در لحظه آخر ممکن است مسافر امارات نشود.

شانس کم آقایی

در دفاع چپ، احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی)، میلاد محمدی (احمد گروژنی) و سعید آقایی (سپاهان) حضور دارند. حاج‌صفی یکی از کاپیتان‌های تیم ملی و از ستون‌های تیم کی‌روش است. محمدی هم با این که در تیم ملی نیمکت‌نشین شده ولی در لیگ روسیه شرایط خوبی دارد و در این بین ممکن است آقایی در فهرست نهایی قرار نگیرد.

تردید درباره سعید

در پست‌ هافبک دفاعی سعید عزت‌اللهی (ردینگ)، امید ابراهیمی (الاهلی)، احمد نوراللهی (پرسپولیس)، علی کریمی (استقلال) و احمد عبدالله‌زاده (نساجی) حضور دارند. رسیدن عزت‌اللهی به ترکیب تیم ملی به دلیل مصدومیت علامت سؤال بزرگی را در ذهن هواداران تیم ملی ایجاد کرده است. در این بین، ابراهیمی، نوراللهی و کریمی شرایط خوبی در تیم‌های خود دارند و شاید شانس عبدالله‌زاده کمتر از بقیه باشد.

مورد اعتماد کی‌روش

در بخش‌ هافبک‌های کناری و بازیساز هم سامان قدوس (آمیان)، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی (تراکتورسازی) و وحید امیری (ترابزون اسپور) حضور دارند. امیری با این که بعد از حضور در تیم جدیدش مصدوم شد و مدت‌ها از ترکیب تیمش دور بود ولی حالا به میادین بازگشته و به نظر می‌رسد هر ۴ بازیکن در لیست نهایی کارلوس باشند.

ترافیک خط حمله

در خط حمله ترافیک سنگینی وجود دارد و مهدی طارمی (الغرافه)، علی قلی‌زاده (شارلروا)، علی علیپور (پرسپولیس)، علیرضا جهانبخش (برایتون)، مهدی ترابی (سایپا)، فرشاد احمدزاده (شلاسک وروتسواف)، سردار آزمون (روبین کازان)، کریم انصاری‌فرد (ناتینگهام فارست) و کاوه رضایی (کلوب بروژ) دعوت شده‌اند. در خصوص این مهاجمان «ان قلت»‌های زیادی وجود دارد. طارمی روزهای خوبی را در قطر سپری نمی‌کند. قلی‌زاده تازه از مصدومیت رها شده و در بلژیک موفق ظاهر شده. جهانبخش مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده اما شاید به بازی با چلسی برسد. انصاری‌فرد دقایق کمی برای تیمش بازی می‌کند اما با این حال، آنها جزو نفرات مورد نظر کی‌روش هستند. کاوه هم مدت‌ها مصدوم بود و هنوز به وضعیت ایده‌آل نرسیده است. علیپور در روزهای اوج خود دعوت نمی‌شد اما حالا دعوت شده و احمدزاده هم که در لهستان اوضاع خوبی ندارد و به قول عادل فردوسی‌پور، پدرش هم او را دعوت نمی‌کرد. در این شرایط به نظر می‌رسد شانس احمدزاده، علیپور و رضایی کمتر از سایر مهاجمان برای حضور در لیست نهایی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران كارلوس كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان

لیست اولیه کشتی‌گیران اروپا برای مسابقات کسب سهمیه المپیک اعلام شد.

طرفداری | مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا روزهای ۵ تا ۷ آوریل در باکو برگزار خواهد شد که ۳۶ سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

عبدالرشید سعداله‌یف آزادکار مطرح روسی که در مسابقات قهرمانی اروپا به دلیل عدم صدور ویزا شرکت نکرد، نامش در لیست اولیه اعلام شده دیده می‌شود. وی در تلاش است تا در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند.آرتور نایفونف دارنده مدال برنز المپیک توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای اولین بار بعد از این بازی‌ها در یک رویداد بین‌المللی شرکت خواهد کرد. آذربایجان میزبان به دنبال کسب حداکثر سهمیه ممکن از جمله سهمیه در وزن ۶۵ کیلوگرم در کشتی آزاد با حاجی علی اف دارنده دو مدال المپیک است. توران بایراموف که سهمیه مسابقات جهانی را به شکلی عجیب از دست داد، بار دیگر در اروپا تلاش خواهد کرد.

علی ارسلان فرنگی‌کار تیم ملی صربستان که رقابت‌های جهانی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال‌های طلا و برنز شد، به یک وزن بالاتر آمد که البته در چند رویداد ناکام بود. وی در فینال تورنمنت تور مسترز دانمارک برابر ویکتور نمش کشتی‌گیر صربستان و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان شکست خورد. در لیست اعلام شده اتحادیه جهانی کشتی در وزن ۷۷ کیلوگرم نام ارسلان دیده نمی‌شود و نمش کشتی‌گیر این کشور برای کسب سهمیه است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اعتراضات کار دست کاظم صدیقی داد /دانشگاه امام صادق لیست جدید سخنرانان را منتشر کرد
  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • گرسنگی در غزه ؛ مردم علف می خورند (+ عکس)
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی