Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:00:04 GMT

سند توسعه اجتماعی ایلام تا ۳ ماه آینده تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۰۴۹

سند توسعه اجتماعی ایلام تا ۳ ماه آینده تدوین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری روز چهارشنبه در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ایلام اظهار داشت: شهرستان های مختلف استان بنا به مقتضیات فرهنگی و اجتماعی خاص خود از رسوم و آداب خاصی برخوردار هستند و تلاش شده در این سند تمامی این موارد لحاظ شود.

وی افزود: این اسناد باید به مبنایی برای تقویت همگرایی و ایجاد روابط برادرانه میان اقوام و طوایف تبدیل شود و از هرگونه افتراق و مباحثی که زمینی دوری آنان را فراهم می آورد، پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام ابراز داشت: چارچوب این سند در سه محور کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طراحی شده و تلاش می شود در این سند اجتماعی نیازهای استان در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی گنجانده و راهکارهای مقابله با آن بیان شود.

نوذری با اشاره به آسیب های اجتماعی مختلف موجود در استان تاکید کرد: متاسفانه در حوزه خودکشی ایلام جزو استان های اول کشور است که باید با ریشه یابی دلایل آن برنامه راهبردی و عملیاتی به منظور کاهش این پدیده شوم داشته باشیم نه اینکه صرفا به برپایی کارگاه و همایش بسنده کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه های اعتیاد و طلاق در استان وضعیت نگران کننده ای نداریم و هم اکنون در میان سایر استان ها در طلاق رتبه ۳۰ و در اعتیاد استان ۲۶ کشور هستیم ولی این مسئله نباید موجب غفلت مردم و مسئولان از عواقب این مشکلات شود و تعداد کم این معضلات نیز باید بررسی و ریشه یابی شود.

معاون استاندار ایلام یکی از مشکلات موجود در استان را کم بودن آستانه تحمل و تاب آوری در میان اقشار مختلف برشمرد و گفت: به نظر می رسد یکی از دلایل این مسئله پایین آمدن گفتگو و مباحثه میان افراد خانواده هاست چراکه بخش زیادی از وقت افراد به سرگرم شدن در شبکه های اجتماعی می گذرد و ارتباط رو در رو کم شده است تا از این طریق افراد مشکلات بیم خود را حل و فصل کنند

کد خبر 4483436

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار ایلام سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: شدت وزش تندباد که از بامداد چهارشنبه شروع شده به تدریج از امشب کاسته می‌شود.

وی افزود: بیشترین وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

میهن پرست در مورد دمای هوا هم توضیح داد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد نسبت به روز‌های اخیر افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام در مورد سامانه بارشی هم یادآور شد: احتمال بارش پراکنده باران در اوایل هفته آینده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!