Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده در مجموع از عملکرد تیمش در مرحله گروهی کاملا راضی است.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به ارزش کاری که تیمش در صعود از مرحله گروهی انجام داد، پرداخت.

بارسا که در یکی از دو گروه دشوار لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بود، بدون باخت و با اقتدار به عنوان صدرنشین صعودش را یک هفته مانده به پایان دور گروهی قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والورده دور رفت را با 9 امتیاز کامل سپری کرد و در دور برگشت هم با یک برد و دو مساوی، بار دیگر صدرنشین شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده پس از توقف خانگی مقابل تاتنهام گفت:

به صعودمان از این گروه به عنوان صدرنشین نمره بسیار بالایی می‌دهم چون این گروه، پیچیده‌ترین یا دومین گروه دشوار تورنمنت بود. صعود کردن از چنین گروهی آن هم یک هفته مانده به پایان، اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. بازی دادن به مسی در نیم ساعت پایانی؟ برای خود لئو بهتر بود که دقایقی بازی کند چون همیشه دوست دارد فوتبال بازی کند و در حرکت باشد. ما و هواداران هم دوست دارند بازی او را ببینند.

از عملکرد بازیکنان ذخیره راضی بودید؟ در واقع هدفمان از به میدان فرستادن چنین ترکیبی این بود که واکنش امثال آلنیا، میراندا، سیلسن و آرتور به چنین بازی سطح بالایی را ببینیم که همگی بسیار خوب کار کردند. بازی برای ما اهمیتی نداشت اما حکم مرگ و زندگی را برای تاتنهام داشت. با این حال تیم خیلی خوب کار کرد. به آلنیا باور داریم. او به خوبی می‌داند چطور در بازی مالکیتی مشارکت داشته باشد و امشب این را در برابر وینکس و سیسوکو نشان داد.

زوج دمبله-سمدو در سمت راست؟ اینکه عثمان در این سمت بازی می‌کند، جای تعجب ندارد چون بارها در دوران فوتبالش نقش وینگر راست را ایفا کرده است. سمدو هم عملکرد خوبی داشت گرچه اخیرا زیادی به او فشار وارد کردیم چون تنها دفاع راست در دسترس تیم است. زوج سمدو-دمبله در سمت راست باید با زوج سرجی روبرتو-مسی رقابت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید