Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های پدیده مشهد و سایپا تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اهانت به تیم مقابل و هوادارانش رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای پرسپولیس و ترکتورسازی تبریز

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبین بر فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل باید جریمه نقدی 100 میلیون ریالی پرداخت کند.کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

کمیته انضباطی اعلام کرد اگرچه با تجویز مقررات انضباطی و با توجه به دفعات ارتکاب تخلف از سوی تماشاگران هر دو تیم، کمیته انضباطی می تواند این تیم ها را به انجام مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران خودی محروم کند. معهذا از اعمال محرومیت خودداری و بر جریمه نقدی بسنده کرده و این اقدام را به معنای رویه کمیته و توسل به جریمه نقدی در موارد بعدی نمی باشد و به مسئولین هر دو باشگاه فوق متذکر می شود با اعمال تمهیدات و نظارت لازم موجباتی فراهم تا از بروز تخلفات تماشاگران که سبب خدشه به محیط ورزشگاهها و دلسردی علاقمندان واقعی فوتبال می باشد، جلوگیری نماید. در غیر اینصورت به هر میزان که ضروری باشد مسابقات تیم ها با استفاده از مقررات انضباطی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار و ضمن آن جریمه نقدی حداکثری تعیین خواهد شد.

جریمه نقدی برای ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز اقدام به فحاشی به یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر و اهانت به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا مرادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که سبب التهاب در ورزشگاه و اخراج وی شد و اهانت به تیم داوری، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

یوسف بخشی زاده، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض های مکرر و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

خالد شفیعی،بازیکن سپاهان پس از اتمام مسابقه و اعتراض مکرر به داور که باعث تحریک تماشاگران خودی شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.تیم سپاهان اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی  باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کمیته انضباطی با بررسی دفاعیه تیم سپاهان اصفهان مبنی بر استعلام اخذ شده از کانون هواداران باشگاه و عوامل  ذیربط در خصوص عدم تخلف و فحاشی از سوی تماشاگران تیم سپاهان به اطلاع  باشگاه می رساند حسب ماده 96 مقررات انضباطی اصل بر صحت گزارشات مقامات رسمی می باشد ضمن آنکه باشگاه در جهت صحت ادعا و مدارک و مستندانی ارسال نداشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا سرپرست تیم کمیته انضباطی لیگ برتر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: جرایم مالی انضباطی که برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس درنظر گرفته می شود بخاطر رفتارهای اشتباه هواداران دو باشگاه است.

مهدی دادرس در گفت و گو با فارس، در مورد جریمه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی استقلال به خاطر فحاشی هواداران و پرتاب بطری به سمت میدان مسابقه اظهار داشت: قطعا کمیته انضباطی با توجه به آئین نامه انضباطی این رای را صادر کرده و احساس می کنم با توجه به اینکه هر دو باشگاه مسبوق به سابقه در این زمینه هستند کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است.

وی افزود: رفتار هواداران این دو باشگاه در ورزشگاه باعث جرایم میلیاردی می شود و خودشان باعث جریمه سنگین می شوند. بارها به مسئولان دو باشگاه گفته ایم که به تماشاگران و هواداران خود آموزش های لازم را بدهید تا از پرتاب اشیا به زمین و ... خودداری کنند. متاسفانه بازهم شاهد چنین رفتارهایی از تماشاگران دو تیم هستیم. البته که باید گفت جرایم انضباطی هم مشمول تورم شده مثل همه اقلامی که قیمت هایش بالا رفته جرایم انضباطی هم گران شده است.

عضو کمیته استیناف با اشاره به جامعه عصبی گفت: هواداران فوتبال جزیره ای نیستند بلکه این تماشاگران از جامعه به ورزشگاه می آیند و جامعه ای متشنج داریم که همین مردم گاهی برای تخلیه هیجانات و احساسات خود به ورزشگاه می آیند و شاهد چنین رفتارهایی هستیم.

دادرس در مورد اعتراض احتمالی باشگاه استقلال به این جریمه سنگین مالی گفت: من هم پیش بینی می کنم که استقلال به این جریمه اعتراض کند زیرا دو باشگاه برای ارقامی کمتر از این هم معترض بوده اند و باید پرونده به کمیته استیناف بیاید تا ببینیم چه دلیلی برای این جریمه وجود دارد؟ در کمیته استیناف حق افزایش جریمه را نداریم. اگر می توانستیم انجام می دادیم( با خنده) به هر حال در صورت اعتراض احتمالی به این پرونده و جریمه رسیدگی خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام یک جلسه محروم و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد رای کمیته استیناف چهارشنبه اعلام می‌شود

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • چهار جایگاه آزادی برای دربی سال بعد بسته شد!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!
  • ابلاغیه 48 ساعته انضباطی به پرسپولیس و استقلال!
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد