Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:04:34 GMT

استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۱۱۸

استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی کشور است

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه این استان قطب فوتبال ساحلی کشور است گفت: سطح یک فوتبال ساحلی آسیا بالاترین درجه مربیگری در سطح کشور است که در آینده نزدیک این دوره‌های آموزشی برای بانوان برگزار می‌شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مسعود پالیزدان ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتبال آسیا در بوشهر خبرداد و اظهار داشت:در راستای فعالیت مربیان استان بوشهر در بخش ساحلی کلاس مربیگری سطح یک فوتبال آسیا زیر نظر علی نادری مدرس  کمیته فوتبال ساحلی کشور در زمین ساحلی دهکده گردشگری بوشهر بصورت نظری و عملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی بیش از 20 مربی از سراسر استان حضور داشتند افزود: قرار است لیگ استانی فوتبال ساحلی برای توسعه این رشته در سطح استان بوشهر برگزار شود.

پالیزدان،  استان بوشهررا قطب فوتبال ساحلی کشور دانست و تصریح کرد: تیم‌های فوتبال ساحلی پارس جنوبی و دریانوردان بوشهر در لیگ برتر، موج گناوه در لیگ دسته اول و پاس بندرسازان در لیگ دسته دوم کشور حضور موفقی دارند.

بوشهر| تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر حریف خود گلباران کرد مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ از 7 تا 9 بهمن در بوشهر برگزار می‌شود بوشهر| قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی

رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بوشهر  از برگزاری دوره آموزشی مربیگری فوتبال ساحلی برای بانوان خبر  داد و گفت: سطح یک فوتبال ساحلی آسیا بالاترین درجه مربیگری در سطح کشور است که در آینده نزدیک این دوره‌های آموزشی برای بانوان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم