Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:30:17 GMT

محکومیت یک شرکت نصب آسانسور در تنکابن

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۱۲۰

محکومیت یک شرکت نصب آسانسور در تنکابن

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یدالله ملکی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر تقلب در نصب و راه اندازی یک دستگاه آسانسور در شهرستان تنکابن پرونده تشکیل وجهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

وی افزود: شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی تنکابن پس از احضار متهم و بررسی شواهد موجود، تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهم را به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در حق شاکی خصوصی و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: رای صادره در شعبه تجدیدنظر قطعی و لازم الاجراء شد.

انتهای پیام/ م

شرکت نصب آسانسور زیر ذره بین بازرسان تنکابن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد

ایسنا/یزد مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از محکومیت نانوای متخلف برای کم فروشی نان و تکرار در تخلف به جزای نقدی، نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی به مدت شش ماه خبر داد.

«سید محمد مهدی مهاجریان مقدم» در این خصوص گفت: پرونده تخلف واحد صنفی نانوایی برای کم فروشی نان به میزان بیش از پنج میلیون ریال و تکرار تخلف در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی با بیان این که بازرسان جهاد کشاورزی این گزارش تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند، افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز دانست.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، متهم علاوه بر پرداخت ۲۷۳ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال جریمه نقدی معادل ۵۰ برابر میزان کم فروشی و نصب پارچه تخلف به مدت ۲ ماه، محکوم به تعلیق پروانه کسب و تعطیلی محل کسب به مدت شش ماه شد.

مهاجریان مقدم یادآور شد: با گذشت زمان قانونی و قطعی شدن حکم پرونده توسط اداره اجرای احکام رای صادره اجرا شد.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان