Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت شناسایی رئیس‌جمهوری روسیه، که بیش از سه دهه پیش توسط سازمان جاسوسی آلمان شرقی صادر شده بود، در بایگانی های آلمان پیدا شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، کارت شناسایی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، که بیش از سه دهه پیش توسط «اشتازی» سازمان جاسوسی آلمان شرقی صادر شده بود، در بایگانی های آلمان پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارت در سال ۱۹۸۶ صادر شده است، یعنی زمانی که پوتین یک جاسوس رده متوسط در پایگاه کا.گ.ب، سازمان جاسوسی شوروی سابق، در درسدن آلمان شرقی بود. وی در آن زمان ۳۳ ساله بود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ وقتی"پوتین" کلاه‌ایمنی هدیه می گیرد!

کارت یاد شده از زمان اتحاد دو آلمان در اوایل دهه ۱۹۹۰ ناپدید بود.

به گزارش رویترز، «داگلاس سِلویج» مورخ آمریکایی این کارت را پیدا کرده است و روزنامه آلمانی «بیلد» خبر آن را منتشر کرد و آن را شاهدی بر این دانست که رهبر فعلی روسیه برای سازمان جاسوسی آلمان شرقی کار می‌کرده است.

شماره این کارت «B ۲۱۷۵۹۰» است و در کنار عکس سیاه و سفید پوتین، امضای وی نیز به چشم می‌خورد. مهر روی عکس نشان می‌دهد که از این کارت تا اواخر سال ۱۹۸۹ استفاده می شده است؛ یعنی زمانی که اعتراض‌ها آلمان شرقی را در نوردید و سرانجام منجر به سقوط رژیم کمونیستی حاکم بر این کشور شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه آلمان جاسوسی ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت «آهنگران» از نفوذ سرویس‌های جاسوسی در هیئت‌ها
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار