Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از راه‌اندازی ایستگاه جدید سنجش کیفی هوا در اردبیل خبر داد و گفت: این ایستگاه براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در مرکز شهر اردبیل نصب خواهد شد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد خداپرست ظهر امروز در نشست با دادستان عمومی و انقلاب نمین اظهار داشت: حفاظت و صیانت از عرصه‌های زیستی و منابع طبیعی با فعالیت یک یا چند نهاد محقق نمی‌شود و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد مشارکت همگانی باشیم تا بتوانیم زمینه برای حفاظت از عرصه‌های زیستی در استان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در راستای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و نیز حفاظت و صیانت از حیات وحش گفت: کارشناسان و ماموران حفاظت محیط زیست به منظور جلوگیری از تخریب و آلودگی‌های زیست محیطی پایش مستمر و نظارت پیوسته بر عملکرد واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی،عمرانی و زیربنایی دارند.

نهادهای مردم‌نهاد محیطی زیستی در اردبیل حمایت شوندطرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه محیط زیست در اردبیل تدوین می‌شود‌17 واحد آلاینده محیط زیست در اردبیل شناسایی شدتجهیزات مدرن صیانتی برای حفاظت از محیط زیست در اردبیل بکارگیری شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به فعالیت همیاران محیط زیست در استان بیان کرد: با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و همیاران محیط زیست ما از ابتدای سال تاکنون توانسته‌ایم 32 برنامه پاکسازی محیط زیست در اردبیل اجرا کنیم و مناطق مختلف شهری اردبیل را از زباله پکسازی کنیم.

خداپرست از راه‌اندازی ایستگاه جدید سنجش کیفی هوا در اردبیل خبر داد و افزود: این ایستگاه براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در مرکز شهر اردبیل نصب خواهد شد که برای این مهم رایزنی‌های لازم با شورای شهر و شهرداری اردبیل نیز انجام شده است.

برخورد قاطع با متخلفان زیست‌محیطی در نمین

دادستان عمومی و انقلاب نمین نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های محیط زیست استان در شهرستان نمین اظهار کرد: دادستانی نمین توجه ویژه‌ای به حل معضلات زیست محیطی در ان شهرستان داشته و با متخلفاندر این حوزه با جدیت برخورد خواهد شد.

اکبری با تاکید بر اهمیت نقش سازمان حفاظت محیط زیست در حفظ و حراست از مواهب خدادادی تصریح کرد: حمایت کامل دادستانی برای برخورد قاطع با متخلفان در این حوزه انجام می‌شود و با سوء استفاده‌کنندگان در این حوزه بدون چشم‌پوشی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: با توجه به افزایش سطح بارش های زمستانه در حوزه شهرستان چالدران و با مشارکت و همراهی جوامع محلی حجم آب تالاب های چالدران نسبت به سال آبی پارسال ۳۰٪ افزایش یافته است .

حجت آذریار افزود: در حال حاضر میزان سطح آب تالاب های این شهرستان به بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب رسیده است و این امر نتیجه مشارکت مردم در حفظ و احیاء این میراث های طبیعی است .

وی  بیان کرد : بر اساس تعاملات بعمل آمده با کشاورزان حاشیه تالاب های چالدران علاوه بر حق‌آبه تالاب ها، آب مازاد بخش کشاورزی نیز به این تالاب هدایت می‌شود و انتقال این اب ها  در فصل خارج از کشت، با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست چالدران و همکاری و تعامل جوامع محلی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید