Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : کشاورزان استان می توانند با مراجعه به دفاتر شرکت های خدمات بیمه ای محصولات خود را بیمه کنند. 
کیامرث حاجی زاده با توجه به وقوع حوادثی از جمله سیل ، رعد و برق ، زلزله ، آتش سوزی ، خشکسالی، توفان و تگرگ افزود : نیاز است کشاورزان اقدام به بیمه کردن محصولات خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : تنها راه جبران خسارت و حمایت از تولید بیمه محصولات می باشد و کشاورزان می توانند تا پایان آذرماه اقدام به بیمه محصولات زارعی کنند.
بارندگی های شدید در خوزستان موجب خسارت به محصولات کشاورزی و زارعی استان شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان بیمه کشاورزان خسارت محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند