Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - کودک چهار ساله اهل دیواندره که چند روز پیش به همراه برادر 6 ساله اش به داخل کانال حفاری شده در یک منطقه مسکونی شهری سقوط کرده بود، روز چهارشنبه در بیمارستان بعثت سنندج فوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرسام و عرشیا قدرتی دو بردار 6 و 4 ساله روز یکشنبه هفته جاری حین عبور از کوچه به داخل کانال حفاری شده مقابل یک ساختمان نوساز، سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو کودک توسط نیروهای 115 به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دیواندره منتقل شدند و در همان لحظات اول کار احیای آنها توسط تیم پزشکی انجام شد.
با توجه به وضعیت وخیم این دو کودک و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بالگرد 115 هر دو به بیمارستان بعثت سنندج اعزام و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفتند که امروز یکی از آنها فوت کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو برادر خردسال از روز یکشنبه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بعثت تحت درمان بودند که ظهر امروز عرشیا برادر کوچکتر فوت کرد.
دکتر هومن قصری علت فوت این کودک را مشکلات تنفسی ناشی از غرق شدگی داخل کانال آب و عوارض بعدی آن اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آرسام برادر بزرگتر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری تحت مراقبت است
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان سقوط در كانال كودك خردسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از سقوط و جان باختن یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر منطقه خبر داد.

حسین درخشان ۱۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در ارتفاعات جنگل ابر در شهرستان شاهرود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر واقع در سرتخت دوم منطقه قلعه چه شهرستان شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه گزارش حادثه توسط کوهنوردان منطقه به هلال احمر اعلام شد تصریح کرد: به محض اطلاع از حادثه، بلافاصله با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر. عملیات جست‌وجو و امداد و نجات از ساعت ۱۸:۴۰ روز جمعه شروع شد.

وی با تجلیل از تلاش امدادگران عنوان کرد: تلاش شبانه نجاتگران برای یافتن فرد سقوط کرده بیش از هشت ساعت در دره‌های جنگل ابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت: سرانجام پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه