Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه شاخص علمی و پژوهشی نیروهای مسلح و تراز علمی دانشگاه‌های استان به میزبانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان هرمزگان هفته آینده در بندرعباس برگزار می‌شود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی اسلامی اظهار داشت: در هفته پژوهش برنامه شاخص علمی و پژوهشی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی  و فناوری استان هرمزگان با حضور ویژه امیرسرتیپ حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه 26 آذرماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان هرمزگان در ادامه گفت: این برنامه در دو قالب نشست و نمایشگاه  ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر حسینیه ثارالله سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به مدت یک روز برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولان استان، مسئولان علمی و پژوهشی استان، مسئولان عملی و پژوهشی نیروهای مسلح استان در این برنامه حضور دارند و قرار است چند نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در حضور امیر باقری به بیان دغدغه‌های حوزه علم و پژوهش بپردازند.

طرح‌های پژوهشی برای ارتقای خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی اردبیل اجرا می‌شودنمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در دانشگاه رازی برگزار می‌شودکاهش بیکاران با تحقیق و پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه‌ها محقق می‌شود

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان هرمزگان تصریح کرد: رویکرد و دید اصلی نیروهای مسلح به بسیج روشن است و این نشان دهنده ظرفیت عظیم بسیج است و با توجه به وجود رده‌های تخصصی مختلف در بسیج تقریبا می‌توان تمام مسائل پژوهشی و علمی توسط بسیج پوشش داده شود.

گقتنی است روز 24 آذرماه  آغاز هفته پژوهش در کشور است.

انتهای پیام/ح

R1357/P1357/S6,58/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • سپند از امتیاز صنایع دفاعی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار می‌شود