Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر تصمیم تیم تهیه و تولید «دارکوب»، این فیلم به جبران اکران فیلم با چراغ روشن توسط مسئولان دانشگاه اراک، پنج‌شنبه صبح به صورت رایگان برای دانشجویان اراکی به نمایش گذاشته می‌شود.

 به دعوت عوامل تهیه و تولید دارکوب ، سینما فرهنگ اراک پنج‌شنبه ۲۲ آذر ساعت ۹:۳۰ صبح به صورت رایگان و با چراغ خاموش برای نمایش فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی، میزبان دانشجویان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، در این سانس اختصاصی به تماشای دارکوب بنشینند.

سیمای مهر، پخش کننده دارکوب، این نمایش ویژه را به جبران اکران توهین‌آمیز این فیلم در بنابر تصمیم مسئولان دانشگاه اراک برنامه‌ریزی کرده است. در اکران دانشگاه اراک، فیلم دارکوب به دلیل حضور همزمان خانم‌ها و آقایان در سالن، با چراغ روشن به نمایش درآمد که این کار با واکنش شدید‌الحن  تهیه کننده فیلم روبرو شد./برنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود