Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تربیت مدرس می گوید: خوداتکایی و پایداری مدیریتی و مالی یکی از اساسی ترین اولویت های طرح راهبردی دانشگاه است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه تربیت مدرس، محمد تقی احمدی در جلسه 'کمیته بازاریابی پژوهشی و فناوری' که با حضور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مدیر دفتر پژوهش های کاربردی و جمعی از اعضای هیأت علمی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه باید خدمت رسانی و رفع نیازهای جامعه را مورد توجه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه تربیت مدرس تا کنون بیشتر به مباحث آکادمیک (علمی) پرداخته و بسیار درون گرا عمل کرده است.
وی افزود: شرایط کنونی جامعه این انتظار را از دانشگاه ایجاد کرده است که بطور مستقیم، مشهود و پویا در تعامل با جامعه قرار گیرد و برای حل معضلات جامعه در حوزه های مختلف فناوری، علمی، مدیریتی، اجتماعی خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.
احمدی ادامه داد: دانشگاه باید دستاوردهای ارزنده و فعالیت های خود را که تاکنون به صورت علمی در قالب مقالات، پایان نامه و رساله انجام شده است را به جامعه عرضه کند.
رئیس دانشگاه گفت: باید خدمات فنی، تکنیکی و تخصصی به ارگان ها و سازمان ها ارائه شود و توانمندی های دور از چشم مانده دانشگاه به نمایش گذاشته شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت علمی که در دانشکده ها انجام می گیرد، باید با پیوستی همراه باشد که در آن خدمات قابل ارائه در کوتاه مدت و میان مدت شرح داده شود. این شرح خدمات از طریق دفتر پژوهش های کاربردی به اطلاع مشتریان رسیده و در نهایت، هم اساتید و دانشگاه و هم جامعه از نتایج پژوهش بهره مند می شوند.
**9489** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه تربيت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»