Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته با اجرای طرح رونق 48 واحد صنعتی راکد به چرخه اقتصاد برگشتند.

به گزارش ایسنا، «عباس جرجانی»، امروز 21 آذر در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان‌جنوبی اظهار کرد: 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان‌جنوبی وجود دارد.

وی با بیان این‌که 18 شهرک و نواحی صنعتی در حال واگذاری هستند، گفت: زیرساخت‌های نواحی صنعتی استان شامل آب و برق تأمین شده و هشت شهرک صنعتی دیگر نیز به گاز متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که اتصال سه شهرک صنعتی دیگر به گاز در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش شده طرح‌های صنعتی به سمت بزرگتر بودن و توجیه اقتصادی بیشتر و بهتر داشتن حرکت کند.

جرجانی با بیان این‌که رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان در حال افزایش است، تصریح کرد: در سال‌های 96 و 97 تعداد 269 اشتغال در نواحی صنعتی استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در مجموع 330 واحد صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد 189 واحد فعال و تعداد 141 واحد نیز غیرفعال و راکد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که سال گذشته با اجرای طرح رونق تعداد 48 واحد صنعتی راکد به چرخه اقتصاد برگشتند، خاطرنشان کرد: 40 درصد واحدهای صنعتی استان دچار بحران شدند که 53 درصد از این واحدها با کمبود نقدینگی مواجه هستند.

جرجانی با بیان این‌که 20 درصد واحدها بازار محصولات خود را از دست دادند، یادآور شد: هم‌چنین 10 درصد واحدها با مشکلات ناشی از ضعف تکنولوژی روبرو هستند و هفت درصد دیگر از واحدها در تأمین مواد اولیه و 6 درصد واحدهای صنعتی در تأمین زیرساخت‌های تولید مشکل دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان جنوبی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده افزود: ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ راکد اعلام شده بود که نیمی از آن احیا و به چرخه تولید برگشت.
وی گفت: مشکلات مالی از دلیل اصلی راکد بودن این واحد‌های تولیدی بود که با حمایت‌های ویژه دولت و پرداخت تسهیلات مشکلات آنها برطرف شد.
وی بیان کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی شیروان و گاوداری هزار راسی با هدف تکمیل زنجیره گوشت قرمز اخذ شد و راه اندازی طرح‌های در حال ساخت کارپید کلسیم، فرو آلیاژ، ریسندگی کتان و سایر طرح‌ها تسریع می‌شود.
۹۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان شیروان با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان