Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@05:00:10 GMT

حناچی به استاندار جدید تهران تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۴۴۶

حناچی به استاندار جدید تهران تبریک گفت

پیروز حناچی، شهردار تهران در پیامی انتصاب انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران را تبریک گفت. اخبار اجتماعی ایران/ پیروز حناچی با ارسال متنی انتخاب بندپی به عنوان استاندار جدید تهران را تبریک گفت و نوشت:

«جناب آقای انوشیروان محسنی بندپی

با کمال مسرت، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار تهران که نشأت گرفته از توانمندی های علمی و اجرایی و نوید بخش تحولی بزرگ در امور توسعه شهری و حقوقی شهروندان است، به جنابعالی و نیز همه شهروندان تهرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم تدابیر خردمندانه آن جناب به تقویت همکاری بین شهرداری و استانداری و متعاقباً هم‌افزایی توان مدیریتی پایتخت منجر شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز با رای هیات وزیران، انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد؛ محسنی بندپی در کارنامه خود سابقه نمایندگی مردم نوشهر و چالوس، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی را دارد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند