Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سه جوان بامداد امروز در یکی از خیابان های شهر با سلاح سرد با هم درگیر شدند که پس از زخمی کردن یکدیگر، 2 نفر صحنه دعوا را ترک کردند ولی شخص سوم با این تصور که حریفانش به بیمارستان انتقال یافتند، به این مرکز درمانی حمله کرد.

شاهدان عینی گفتند که این جوان چاقو به دست و عربده کشان به بیمارستان حمله ور و داخل آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار هم در این باره به خبرنگا رایرنا گفت: خوشبختانه آسیبی به هیچ کدام از پرسنل و بیماران بیمارستان وارد نشد و موضوع با دخالت و ورود بموقع ماموران انتظامی و مصدوم کردن ضارب از ناحیه پا با شلیک گلوله و دستگیری وی خاتمه یافت.

سید محمد حسن ساتری افزود: متاسفانه ضارب پیش از دستگیری شیشه تعدادی از پنجره ها و در ورودی بیمارستان را شکست و به وسائل درمانی هم آسیب رساند.

شهرستان فریدونکنار با 70 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های ساحلی و بندری گردشگر پذیر مازندران است که سالانه میزبان حدود پنج میلیون نفر شب اقامت است.

بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار تنها بیمارستان این شهرستان است که حدود 200 تخت ظرفیت دارد.

این بیمارستان دارای بخش های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، نوزادان، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، آی سی یو ICU و سی سی یو CCU و همچنین بخش دیالیز است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چاقو سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان

پلیس پاکستان اعلام کرد که یک بمب‌گذار انتحاری جلیقه مملو از مواد منفجره خود را در نزدیکی یک خودروی ون ضد گلوله حامل کارگران ژاپنی در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان منفجر کرده و سه نفر را مجروح کردند.

به گفته ارشد عسوان، رئیس پلیس محلی خودروی ون به سمت یک منطقه صنعتی می‌رفت که در آن پنج شهروند ژاپنی در شرکت سوزوکی موتورز پاکستان کار می‌کنند.

او با بیان اینکه اتباع ژاپنی در حمله روز جمعه جان سالم به در بردند، گفت که وضعیت سه مجروح در بیمارستان پایدار است.

پس از دریافت گزارش‌هایی درباره حملات احتمالی به خارجی‌هایی که در پاکستان در پروژه‌های مختلف با بودجه چین و سایر پروژه‌ها کار می‌کنند، دو محافظ امنیتی در این ون ضد گلوله بودند.

پلیس گفت که یک بمب گذار انتحاری دیگر که سوار بر موتور سیکلت بود توسط پلیس گشت در منطقه به ضرب گلوله کشته شد. طارق مستوی، یک افسر ارشد پلیس، گفت که واکنش سریع پلیس این حمله را خنثی کرد.

هنوز فرد یا گروهی مسئولیت حمله در کراچی، بزرگترین شهر پاکستان و مرکز استان جنوبی سند را بر عهده نگرفته است.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان حمله به کارگران ژاپنی را محکوم کردند.

گروه‌های مسلح در گذشته اتباع چینی شاغل در پروژه‌های مربوط به کریدور اقتصادی چین و پاکستان (CPEC) را هدف قرار داده اند. چین یکی از نزدیک‌ترین متحدان پاکستان است و ۶۲ میلیارد دلار در پروژه زیرساختی CPEC سرمایه گذاری کرده است که شامل یک سری بزرگراه است که جنوب غربی چین را به بندر گوادر در دریای عمان متصل می‌کند.

در ماه مارس، پنج چینی و راننده پاکستانی آنها در اثر حمله یک مهاجم انتحاری در نزدیکی شهر بشام در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی این کشور کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله