Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بشار رسن به دلیل مشکلی که در عضله دارد، به صورت اختصاصی کار کرد و اقدامات لازم در حال انجام است.

بیرانوند درد دارد ولی تمرین و بازی می‌کند/در حال کار روی عضله بشار رسن هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس،، میثم علیپور فیزیوتراپ تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بشار رسن به دلیل مشکلی که در عضله دارد نمی‌توانست به صورت صد در صدی با تیم کار کند و به این دلیل اختصاصی کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال انجام اقدامات پزشکی هستیم و فردا شرایط او را بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: احسان علوان‌زاده به دلیل ضربه‌ای که به پشت پایش خورده است، تمرین نداشت و در حال رسیدگی به این موضوع نیز هستیم.

همچنین علیپور افزود: آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند آن قدر شدید نبود که مانع از تمرین و بازی وی شود. مچ پای او دچار پیچ خوردگی شد اما با اقدام‌های پزشکی که روی مچ او انجام شده است و همچنین تیپ شدن، در تمرین حضور دارد. بیرانوند درد خواهد داشت اما خود را برای بازی آماده می‌کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد