Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@13:12:12 GMT

اعترافات تلخ قاتل یک پرسپولیسی‌‌ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۵۸۱

رکنا: مرد جوان اردبیلی دوست خود را در کری خوانی فوتبال به قتل رساند.

حجم ویدیو: 31.49M | مدت زمان ویدیو: 00:04:51

به گزارش رکنا، فوتبال که ورزشی پرطرفدار در جای جای دنیا است در اردبیل نیز طرفداران زیادی دارد و علی‌رغم این که فوتبال شور و حال خاصی را در بین هواداران ایجاد کرده هر از گاهی نیز حوادث Accidents تلخی را نیز بر جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران دو تیم پایتخت پرسپولیس و استقلال Esteghlal نیز در اردبیل بسیار زیاد هستند و عشق و علاقه خاصی بازی‌های خاص این دو تیم پرطرفدار را به دنبال دارد و طرفداران هر دو تیم تعصب خاصی به تیم مورد علاقه‌شان دارند.

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد یک حادثه Incident تلخ بر اثر کری‌خوانی دو هوادار فوتبال بودیم که یکی از هواداران فوتبال در این کری‌خوانی به قتل Murder رسید و سبب شد که فوتبال کام زندگی را برای این جوانان و خانواده‌ها تلخ کند.

روایت دادستان اردبیل از مرگ تلخ هوادار فوتبال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: ساعت 1:30 دقیقه 23 آبان ماه در یکی از محلات اردبیل گزارشی مبنی بر تصادف Crash منجر به فوت ارائه شد که در سریع‌ترین زمان ممکن مسئولان مربوطه در محل حادثه حضور یافتند و بررسی‌های لازم را انجام دادند.

ناصر عتباتی افزود: در ادامه تحقیقات قضائی از تصادف گزارش شده متوجه شدیم که این تصادف مشکوک بوده و عمدی در حادثه احساس می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام یافته به این نتیجه رسیدیم که مقتول جوان 30 ساله‌ای بوده که طرفدار پر و پا قرص تیم‌های مطرح پایتخت بود که با یکی از دوستان خود کری‌خوانی داشت.

عتباتی تصریح کرد: بعد از بازی تیم‌های فوتبال پرسپولس و کاشیما فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا این کری‌خوانی‌ها شدت می‌گیرد و بامداد این روز یکی از دوستان مقتول وی را با ماشین زیرمی‌گیرد که متاسفانه بر اثر این سانحه این جوان فوتبالی به قتل می‌رسد.

فقط قصاص قاتل فرزندم را می‌خواهم

پدر مقتول اظهار داشت: فرزندم عاشق فوتبال بود و بازی‌های تیم پرسپولیس را با تعصب خاص دنبال می‌کرد که این دلیلی بر قتل وی نیست و به همین دلیل در حال حاضر فقط قصاص قاتل فرزندم را می‌خواهم.

وی ادامه داد: فرزندم علاقه خاصی به فوتبال و پرسپولیس داشت و بنده نیز طرفدار این تیم هستیم که متاسفانه بر اثر برخی کری‌خوانی‌ها فرزندم را از دست دادم که فصاص تنها چاره کار است.

فرصت زندگی دوباره را به من بدهند

قاتل با اشاره به اینکه در زمان زیر گرفتن دوستم آرش شرایط عادی نداشتم بیان کرد: از خانواده آرش می‌خواهم که فرصت دوباره زندگی را به من بازگردانند.

وی با اشاره به این که از اقدام خود پشیمان هستم افزود: از بچگی به فوتبال علاقه‌مند بودم و بعد از بازی پرسپولیس و کاشیما در صفحه اینستاگرام Instagram پست‌هایی گذاشتم که کری‌های زیادی با آرش داشتیم.

قاتل ادامه داد: آرش یکی از دوستانم بود که رابطه خوبی هم با هم داشتیم ولی متاسفاته فوتبال که این همه ارزش ندارد سبب شد که اقدامی ناسنجیده و اشتباهی را مرتکب شوم.

وی اظهار کرد: من هم‌اکنون پشیمان هستم و بچه دو ساله دارم و هم‌اکنون این سئوال برایم مطرح است که آیا تیم‌های پایتخت می‌توانند جواب بچه‌ دو ساله من و آرش را بدهند.

ایجاد فضاهای سالم ورزشی توسعه یابد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود ایجاد فضاهای سالم ورزشی برای حضور هواداران مورد توجه واقع شود تا شاهد هیچ گونه حادثه دلخراشی در بحث ورزشی نباشیم.

ناصر عتباتی با اشاره به این که نیاز است برنامه‌های ورزشی پرمخاطب در راستای آگاهسازی هواداران پیشگام باشند افزود: باید برنامه‌های خوب و هدفمندی در این حوزه تولید و پخش شود.

وی خواستار ورود مدارس دانشگاه‌ها برای آگاهسازی این اقشار از جامعه شد و بیان کرد: باید شور و هیجان فوتبال زمینه‌ساز هیچ مشکلی نباشد.

عتباتی بیان کرد: فوتبال ورزشی پرطرفدار در بین افراد است و انتظار می‌رود همگان هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشند تا شور و نشاط افراطی و تفریطی منجر به حادثه تلخی نشود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در ریگان عکس های تلخ از جان باختن مادر و دختر توسط قاتلان وحشی / 16+ قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد نجات 100 مار از جزغاله شدن توسط آتش نشانان+ عکس مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد! 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پرسپولیس استقلال Esteghlal حادثه Incident قتل Murder تصادف Crash قاتل اینستاگرام Instagram اخبار حوادث فوتبال قاتل مرد جوان قاتل پرسپولیسی عکس دستگیر شد دختر مرد جوان تجاوز تنهایی مادر پسر مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن سبأ، امروز دوشنبه جزئیاتی از خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات آنها منتشر کرد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ) گفت که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوسهایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی ۴۰۰ (قوة ۴۰۰) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت‌های نظامی وابسته به نیروهای مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسرائیلی بود.

به گفته این منبع آگاه، این جاسوس‌ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان‌های شلیک موشک‌ها و پهپادهای یمن علیه مواضع صهیونیست‌ها و محل قایق‌های نیروهای مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی - اسرائیلی قرار می‌دادند. این افراد مختصات مکان‌های مذکور را به اپراتورهای خود در نیروی ۴۰۰ می‌فرستادند تا این مکان‌ها توسط هواپیماهای دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند.

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کارهای خرابکارانه‌ای چون تخریب و سوزاندن خودروها و تجهیزات نیروهای مسلح و امنیتی و ترور نیروهای مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود.

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت ۳ عصر امروز به وقت صنعاء (۳.۳۰ ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبأ روز گذشته با انتشار پیش‌خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزئیات این خنثی‌سازی عملیات آمریکا و اسرائیل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • چهارپایه خوانی شهادت امام صادق (ع) در ده زیار
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم