Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:42:45 GMT

۱۰۰ شرکت صنعتی در استان خوزستان به مرز بحران رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۵۸۸

۱۰۰ شرکت صنعتی در استان خوزستان به مرز بحران رسید

قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ۱۰۰ شرکت صنعتی خوزستان در شرایط نا مناسبی قرار داشته و می توان گفت آماده بحران هستند. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، یداله مهرعلیزاده امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ناهماهنگی بین دستگاهی سبب حرکت آرام در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شده است، اظهار داشت: دستور‌العمل دولت در بحث اقتصاد مقاومتی از سال 94 با 687 پروژه و در قالب 12 برنامه ابلاغ شد که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها به 233 پروژه کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهواز| شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در اهواز مراکز گردشگری می‌سازند

اهواز| تحریم اقتصادی نباید تاثیری بر قیمت تولیدات داخلی داشته باشدخوزستان| اقتصاد مقاومتی بهترین راه مبارزه با توطئه‌های دشمنان است

قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تأکیدبر اینکه باید برای شرایط اقتصادی سال آینده برنامه ریزی کرد، گفت: 100 شرکت صنعتی خوزستان در شرایط نا مناسبی قرار داشته و می توان گفت آماده بحران هستند؛ اگر به وضعیت این شرکت ها رسیدگی نشود مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیاری گریبانگیر خوزستان می‌شود.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کرده و با برخی ناهماهنگی‌ها، سرمایه گذاران را از استان فراری ندهند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود