Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@07:55:28 GMT

لزوم فروش املاک مازاد بانک ملی در زمان مقرر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۶۳۵

لزوم فروش املاک مازاد بانک ملی در زمان مقرر

پول‌نیوز - عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه استفاده از انرژی های سبز و جلوگیری از هدررفت انرژی در ساختمان های بانک، بر لزوم فروش املاک مازاد بانک در زمان مقرر تاکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برات کریمی در بازدید از اداره کل مهندسی و املاک بانک با بیان این که فروش املاک ملکی و تملیکی مازاد، منابع بانک را آزاد می کند، افزود: این روش قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش می دهد و خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش تسهیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین به لزوم نظارت بر امنیت ساختمان های بانک اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه های مصرفی به ویژه هزینه سوخت در واحدهای اداری ساختمان باید به نحو مطلوب کنترل شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران جلوگیری از استهلاک ساختمان ها را یکی از روش های مهم صرفه جویی در هزینه ها خواند و یادآورد شد: می توان با اقدامات کم هزینه، جلوی هدررفت انرژی و در واقع هدررفت منابع مالی بانک از این محل را گرفت.

شهریار سعادت رئیس اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران املاک مازاد انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که بخاطر فحاشی در محله دربند مرتکب قتل شده و به قشم فرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمن و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: بامداد روز جمعه، بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدوداً ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود، همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنها را رقم زده است، کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان مورد نظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است، کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار گیرد.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مرد جنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 746632

دیگر خبرها

  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • لزوم آگاه‌سازی کشاورزان از مزایای حدنگاری