Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور تونس جزئیات تازه‌ای ترور مهندس «محمد الزواری» از اعضای گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس و مخترع پهپادهای مقاومت، فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، وزارت کشور تونس با افشای جزئیات ترور مهندس «محمد الزواری» تأکید کرد که پول‌های زیادی برای اجرای این عملیات ترور هزینه شده است.

سخنگوی وزارت کشور تونس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که یکی از مجریان عملیات ترور مهندس الزواری، یک تبعه اتریشی به نام «کریستوفر» است که خود را به عنوان فردی که به اختراعات الزواری به خصوص کنترل از راه دور زیردریایی علاقه‌مند است، معرفی کرده بود و علاوه بر آن دو نفر دیگر تبعه بوسنی به نام‌های «الویر ساراک» و «آلن کانزیچ» بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه الجزیره، تونس با ارسال درخواست قضایی به مسئولان بوسنی، سوئد، بلژیک، ترکیه، کوبا، مصر، لبنان و کرواسی خواستار تحویل متهمان ترور مهندس الزواری شده است.

بر اساس این گزارش، تیم تحقیقات دوربین‌های مدار بسته در خیابان‌ها و مناطق نزدیک به صفاقس و محل ترور مهندس الزواری را به دقت بررسی کرده‌اند.

همچنین عاملان ترور با نفوذ به تلفن همراه الزواری موفق شده بودند او را تحت تعقیب قرار دهند و به نظر می‌رسد که پس از ترور او تلفن همراهش را از بین برده‌اند.

سخنگوی وزارت کشور تونس با اشاره به اینکه عاملان ترور مهندس الزواری بسیار حرفه‌ای بوده‌اند، تصریح کرد که پول‌های زیادی برای ترور الزواری هزینه شده است.

محمد الزواری که از اعضای گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس بوده است، در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ در مقابل منزلش ترور و ردپای موساد در این عملیات آشکار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تونس محمد الزواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روزهای آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذهای کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگرهای حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در 23 بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه 9 پاس گل به صدر جدول برترین پاسورها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین