Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@12:23:12 GMT

کشف محموله ۸۵۰ کیلویی موادمخدر در تانکر حمل قیر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۷۵۰

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.

سردار حمید هداوند دراین باره گفت: ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs پایتخت در انجام رصد و اقدامات اطلاعاتی خود از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر باخبر شده و اقدامات نامحسوس خود برای کنترل این فرد را در دستورکار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات نامحسوس مشخص شد که متهم با همدستی چند نفر دیگر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به تهران منتقل کند، گفت: در بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد که متهم به وسیله یک دستگاه کامیون حامل تانکر در پوشش حمل قیر، اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده و به سمت تهران در حرکت است که با هماهنگی‌های انجام شده مسیر تردد خودرو تحت کنترل درآمد و سرانجام این فرد پس از ۴۸ ساعت مراقبت ویژه به همراه خودرویش در تقاطع بزرگراه آزادگان و تندگویان شناسایی و متوقف شد.

هداوند با بیان اینکه متهم دستگیر و خودرو برای بازرسی به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، منتقل شد، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده از بخش‌های مختلف کامیون ۶۹۵ کیلوگرم تریاک و ۱۵۶ کیلو و ۷۴۰ گرم حشیش که در محموله قیر جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، متهم با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم Crime روانه دادسرا شد و تحقیقات ماموران برای شناسایی همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس سرباز فقیر توسط دستان پر سخاوت نیکوکاران به زندگی برگشت+ عکس قهر زن قتل شوهر را رقم زد / فریادهای خونین در خیابان شهرزاد شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند جزییات تازه از دستگیری عاملان دستبرد مسلحانه به طلافروشی بلوار امامت+ عکس ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police مواد مخدر Drugs جرم Crime اخبار حوادث فرمانده انتظامی مواد مخدر موادمخدر محموله تانکر عکس دستگیر شد دختر مرد جوان تجاوز تنهایی مادر پسر مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر "شیشه"

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، 6 کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است