Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

لسه کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر با محوریت تشکیل «ستاد راهبردی پلازهای شهری» صبح امروز (21 آذرماه) در سازمان زیباسازی شهر تهران تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این جلسه با حضور علی اعطا، عضو شورای شهر تهران، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، آبادیان شهردار منطقه 11، معاونان خدمات شهری مناطق 6 و 1، دکتر یاسر جعفری، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی و اعضای کمیته فنی شورای شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه دکتر یاسر جعفری، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران به ارائه پیشنهادی در خصوص میدان شهدای هفتم تیر برای تبدیل به یک پلازای شهر پرداخت و گفت: پس از دستور شهردار تهران و جمع‌آوری کارگاه میانه میدان هفت تیر توسط شهرداری منطقه 6، با یک فضای 5 هزار متر مربعی وسیعی مواجه شدیم که پتانسیل تبدیل‌شدن به یک پلازای شهری را دارد.

او با اشاره به این‌که سازمان زیباسازی شهر تهران برای این میدان یک طرح تهیه‌کرده است، ادامه داد: حل مسائل ترافیکی یکی از مسائل قابل توجه در این طرح است و میتوان به جرات گفت میدان هفت تیر پتانسیل ایجاد یک پلازای جدید را دارد.

در ادامه این جلسه، علی اعطا عضو شورای شهر تهران ضمن استقبال از این موضوع گفت: این پیشنهاد، موضوع مهم و خوبی است که می‌تواند در قالب موارد مطرح‌شده در این شورا پیگیری و دنبال شود.

پس‌ازاین موضوع مناطق 1، 11 و 6 به ارائه مطالعات خود درمورد میادین که در این مناطق به عنوان پلازا انتخاب‌شده پرداختند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: برزین ضرغامی زیباسازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران