Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبدالله حسینخانی رئیس امور قرآنی اوقاف استان مرکزی از آغاز ثبت نام طرح ملی بشارت ۱۴۵۲در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله حسینخانی افزود: ۱۸‌دستگاه فرهنگی در استان مرکزی در طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: زمان آزمون اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نهم اسفندماه امسال برگزار می شود و دانش آموزان تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده فرصت دارند در این طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس امور قرآنی اوقاف استان مرکزی ادامه داد:متقاضیان شرکت در آزمون جزء۳۰ می توانند با مراجعه به سامانه www.beshaarat.ir عملیات ثبت نام را انجام دهند.

انتهای پیام/ب

ثبت نام طرح ملی بشارت ۱۴۵۲در استان مرکزی آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون صورت گرفته است و ۶ کانون در استان بدین منظور تجهیز خواهد شد.
وی گفت: از مجموع ۷۷۷ نفر سهیه تعداد ۲۰۸ نفر آموزگار ابتدایی و مربی استثنایی، تعداد ۲۴۱ نفر دبیر و تعداد ۳۲۸ نفر مربی امور تربیتی در رشته‌های شغلی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تربیت بدنی و سلامت و مشاوره جذب خواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از مرحله اول آزمون فرایند استخدام همکاران فرهنگی شامل مراحل بررسی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) و گزینش خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره آموزش ارزیابان و اقدامات لازم برای تأمین تجهیزات و فناوری لازم تامین شده است.
آزمون مرحله اول استخدامی آموزگاری ۱۸ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون مرحله اول دبیری ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • اخبار کوتاه استان مرکزی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران