Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا 25 آذر ماه جاری مهلت دارند با مراجعه به شعب بیمه آتیه سازان حافظ نسبت به حذف یا اضافه شدن خود و افراد تحت تکفلشان در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.
بازنشستگانی که در قرارداد سال گذشته حضور نداشتند، اما تمایل دارند خود و خانواده تحت تکفلشان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند، تا 25 آذر ماه جاری مهلت دارند نسبت به اضافه شدن در قرارداد جدید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین افرادی که در قرارداد گذشته بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ، تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار داشتند، در قرارداد جدید نیز تحت پوشش هستند، اما اگر به هر دلیل تمایلی برای ادامه دریافت این خدمت ندارند، می توانند نسبت به حذف نام خود و افراد تحت تکفل در قرارداد جدید اقدام کنند.
براساس این گزارش مهلت 25 آذر قابل تمدید نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوشش بازنشستگی درمان خانواده پارس بازنشستگان ثبت نام بیمه تکمیلی پارس نیوز 25 آذر ماه آخرین فرصت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حذف نسخه کاغذی برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی بار‌ها مطرح شد و زمان عملیاتی شدن آن را یکم اسفند ماه اعلام کردند، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم حذف کاغذ بازی در بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

در همین خصوص محمد ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیمه تکمیلی اقدامات خوبی را در زمینه حذف عملیات کاغذی کرده است و بیمه‌های تکمیلی از اسفند سال گذشته گام‌های موثری را در این خصوص بر داشته است. 

وی بیان کرد: حذف کاغذ بازی‌های بیمه تکمیلی یک کار بزرگی محسوب می شود و به تازگی بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بسته های بیمه تکمیلی متنوع است و از این جهت حذف کاغذ بازی و انجام امورشان به صورت الکترونیکی کاری سخت است. 

ناصحی تاکید کرد: در حال حاضر برای رفع کاغذ بازی بیمه تکمیلی به دلیل گستردگی خدمات و بر خط شدن ارائه خدمات شان، زمان برخواهد بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد کرده است و مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟