Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@12:05:10 GMT

درگیری در پمپ بنزین سراوان به خاطر 10 لیتر بنزین +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۸۲۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در یکی از پمپ بنزین های شهرستان سراوان هنگام بنزین زدن خودروهای بدون کارت بین رانندگان و کارگران پمپ بنزین درگیری فیزیکی صورت گرفت.

حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش رکنا و به نقل از منابع محلی ،عدم نظارت مسئولین مربوطه در عرضه سوخت به خودروها و بلاتکلیفی کسانی که ماهها در انتظار فعال شدن کارت سوخت خود هستند مشکلاتی را برای مردم و جایگاههای عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان به وجود آورده که در بعضی موارد با درگیری همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرهای استان سیستان و بلوچستان سالهاست به دلیل جلوگیری از قاچاق بنزین ، عرضه آن به رانندگان با کارت سوخت و سهمیه امکان پذیر است .

مالکان خودروهایی که کارت سوخت اشان به دلایل نامعلوم فعال نیست و ماهها در انتظار فعال شدن کارتهای سوخت خود هستند و به دلیل گرانی بنزین آزاد که در نقاط مختلف جاده های سیستان و بلوچستان و خارج از جایگاهها به فروش می رسد می توانند با استفاده از کارت مخصوص جایگاهها 10 لیتر سهمیه دریافت کنند.

رانندگان برای بنزین گرفتن با کارت سوخت جایگاه هم باید ساعتها از صبح زود در مقابل پمپ بنزین صف بکشند تا با کارت سوخت جایگاه که معمولا از ساعت 8 صبح فعال می شود سهمیه 10 لیتری بنزین دریافت کنند.

در فیلم فوق که از درگیری در یک پمپ بنزین واقع در شهرستان سراوان ارسال شده است می بینیم که بین مردم و کارگران جایگاه عرضه بنزین درگیری صورت گرفته است که مسئولین مربوطه باید تمهیداتی را برای رفع این مشکل اندیشیده و به کار ببندند تا این مشکل مردم در این منطقه محروم کشور مرتفع گردد.

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس این مرد با باد هوا زنده است+ عکس کشف جسد زن 16 ساله باردار در کیسه زباله+عکس جزییات تازه از دستگیری عاملان دستبرد مسلحانه به طلافروشی بلوار امامت+ عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بنزین شهرستان فیلم رانندگان پمپ بنزین عکس دستگیر شد دختر مرد تجاوز تنهایی مادر جوان پسر در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حجم توزیع سوخت در سراسر کشور روز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین رسید که در مقایسه با رقم ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مدت مشابه سال گذشته (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، بیش از ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش ۵.۳ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال

بر پایه این گزارش، میانگین توزیع روزانه بنزین در سراسر کشور از یکم تا هشتم فروردین امسال به ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر طی دوره مشابه پارسال (یکم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز سال قبل)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

کد خبر 6064306

دیگر خبرها

  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند
  • ذخیره ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گلستان، اجرای طرح نظارت بر سوخت رسانی مطلوب