Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@16:39:19 GMT

ابطال ۱۵ هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۸۸۰

ابطال ۱۵ هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه فقط تا روزشنبه ۲۴ آذرماه برای ثبت نام کارت سوخت المثنی مهلت وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۵ هزار کارت سوخت در سیستان و بلوچستان ابطال شده است.

به گزارش مشرق، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ثبت‌نام ۹۴۰ هزار متقاضی کارت سوخت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌ها و ۱۷۰ هزار متقاضی کارت سوخت به صورت حضوری، گفت: براساس تصمیم قبلی متقاضیان کارت سوخت فقط تا روز شنبه ۲۴ آذر ماه فرصت دارند، تا تقاضای خود را مبنی بر صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

سهمیه بنزین پول نقد می‎شود

وی ادامه داد: تا امروز هیچ تصمیمی مبنی بر تمدید این مهلت گرفته نشده است؛ بنابراین از متقاضیان درخواست می‌شود، هرچه سریع‌تر درخواست خود را ثبت کنند. 

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به جزئیات ابطال کارت سوخت گفت: تاکنون ۱۵ هزار کارت سوخت در استان سیستان و بلوچستان ابطال شده است.

وی ادامه داد: ۸ هزار کارت سوخت مهاجر به سیستان و بلوچستان نیز بود که از سایر استان‌ها به این استان مهاجرت کرده بودند، نیز ابطال شد. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه بیشتری میزان قاچاق بنزین از استان سیستان و بلوچستان صورت می‌گرفت، گفت: بر این اساس ما کارت‌هایی را که به این استان مهاجرت کرده بودند، شناسایی و آنها را ابطال کردیم. 

وی با اشاره به مواردی مانند حذف کارت سوخت در جایگاه‌های مرزی گفت: بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد، زیرا اگر کارت سوخت از جایگاه حذف شود، می‌تواند مشکلاتی را برای مسافران و یا کسانی که احیانا کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، مشکل ایجاد شود، مخصوصا در ا ستان سیستان و بلوچستان که هم اکنون سوخت‌گیری در آن استان از طریق کارت سوخت شخصی انجام می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به مواردی که به نقل از وی در گذشته منتقل شده بود، گفت: من اعلام کرده‌ بودم ۵.۵ میلیون نفر از سایت ثبت‌نام کارت سوخت بازدید کرده‌اند و این گونه نیست که ۵.۵ میلیون نفر متقاضی برای دریافت کارت سوخت وجود داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سیستان و بلوچستان قیمت بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان